Toon posts:

[upc\chello] Arris TM402B USB Drivers? Geen cd!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn moeder is een afnemer van upc`s telefonie en internet, en heeft daarvoor de volgende modem:
ARRIS Touchstone™ Telephony Modem TM402B E-MTA Awarded Euro-DOCSIS 2.0 and Euro-PacketCable Certification

1) Nu hebben wij het volgende probleem, de chello software accepteerd de netwerkkaart van de laptop niet. (Zou goed moeten zijn werkt ook op het netwerk van de zaak).
2) Dus kwam ik op het idee deze draadloos te verbinden met een router.. geen succes (kan aan mijn kundigheid liggen) B)
3) Vervolgens heb ik het via een usb kabel geprobeerd alleen nu vraagd hij naar drivers voor de modem.
Staan niet op de chello cd en er zit ook geen andere cd bij 8)7

Ik heb op de website gekeken en ik heb google afgezocht en ik weet het niet meer.
Bestuurings programma is windows 98SE. En betreft een Compaq Armada m700 Notebook PC

Alvast bedankt. E-mail: E-mail adres verwijderd voor drivers?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 22:56 ]

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 22:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Waarom neem je geen contact op met UPC? Zij leveren dat modem, en zijn dus ook verantwoordelijkheid voor wat ondersteuning ...

Verwijderd

Je kan niet zomaar een willekeurige netwerkkaart gebruiken. Tjello heeft als veiligheidsmaatregel dat het MAC adres van je netwerkkaart daar in het systeem bekend moet zijn. Je moet dus die netwerkkaart aanmelden via het interne netwerk. Ik dacht deze: http://provisioning.upc.nl/

Niet goed, geen geld terug :7

Verwijderd

Emailen is natuurlijk niet de bedoeling van een forum :) Verder lijkt het me inderdaad handig om even contact op te nemen met UPC zoals Wacky ook al aangeeft. Die zullen je vast verder kunnen helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal die link eens doorspitten, bedankt.

Ps: Die service van chello is niet bep. gratis...
en in het verleden heb ik voor heel wat geld eraan uit gegeven door te bellen en hoopte het toch zo te kunnen oplossen.

Als laatste, software op een forum open stellen wordt ook niet altijd gewardeerd

dank U.