je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
[rml][ 19" TFT] De Ultieme TFT - Deel 11[/rml] en dan naar Pure game TFT's
Daar staan beschrijvingen, foto's en links bij. Lijkt mij duidelijk zat
Daar staan beschrijvingen, foto's en links bij. Lijkt mij duidelijk zat
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
Er zijn goede topics over de ultieme 17inch en 19inch tft's Zoek daar maar es in. Verder zou je ook nog een 17inch kunnen nemen. Deze zijn al groter dan een 17inch CRT.
Tja leuk zo'n groot scherm maar bf wil niet goed op hoge resolutie's want bij EA/Dice Denken ze dat iedereen nog 1024x768 speelt.....
Verwijderd
Onzin, BF2 werkt prima op hoge resoluties. BF2 heeft alleen problemen met 1280x1024.Tja leuk zo'n groot scherm maar bf wil niet goed op hoge resolutie's want bij EA/Dice Denken ze dat iedereen nog 1024x768 speelt.....
1280x1024 is namelijk 5/4 formaat, wat dus afwijkt van het (normale) 4/3 formaat (dat zou dan dus1280x960 zijn).
Probleem is dat vrijwel alle 17" en 19" tft schermen 5/4 zijn.
Ja jij hebt je .exe aangepast maar dat weet niet iedereen (nouja een non-tweaker)Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:29:
[...]
Onzin, BF2 werkt prima op hoge resoluties. BF2 heeft alleen problemen met 1280x1024.
1280x1024 is namelijk 5/4 formaat, wat dus afwijkt van het (normale) 4/3 formaat (dat zou dan dus1280x960 zijn).
Probleem is dat vrijwel alle 17" en 19" tft schermen 5/4 zijn.
En je mag me ook wel uitleggen waarom HL2 met source reeksjes dat wel kan. En zo zijn er nog wel meer games. Dus niet te snel onzin zeggen graag.
Btw on-topic
Dit had je toch gewoon in een :"Het grote 17/19" TFT"-topic kunnen posten?
Daar zitten alle mensen die er verstand van hebben...
Daar zitten alle mensen die er verstand van hebben...
Was ik even weer
had even snel rondgekeken
wat vinden jullie van dit schermpie
Samsung SyncMaster 930BF
Is deze een beetje goed voor gaming?en af en toe een dvdtje
en vertoont deze monitor zo goed als geen ghosting?heb wel forum doorgespit ook ultieme tft topic.
maar staat ook veel of topic.
heb gelezen dat de Samsung SyncMaster 930BF als een van de beste gaming tft's 19 inc is maar kan deze ook een beetje redelijk Dvd's spelen?
Alvast Bedankt
Amdboy
Samsung SyncMaster 930BF
en vertoont deze monitor zo goed als geen ghosting?heb wel forum doorgespit ook ultieme tft topic.
heb gelezen dat de Samsung SyncMaster 930BF als een van de beste gaming tft's 19 inc is maar kan deze ook een beetje redelijk Dvd's spelen?
Alvast Bedankt
Amdboy
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
Verwijderd
voor dvd's kijken is dit scherm niet super, maar er is een appart topic hiervoor daar moet je maar even een kijkje nemenRonnieGoodvibes schreef op zondag 18 september 2005 @ 22:40:
Was ik even weer
Samsung SyncMaster 930BF
Alvast Bedankt
Amdboy
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()