Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] - LAPTOP scherm omdraaien

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Helow Tweakers, ik heb de volgende vraag:

Weet iemand hoe ik het scherm van mijn laptop kan omdraaien? dus ipv scherm in binnekant, scherm langs buitenkan! en dat ik hem nog kan openen en toedoen...

Mvg

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-11 01:59

NBK

Weercam-Avatar

Wil je je scherm tijdens gebruik omdraaien of gewoon het scherm omdraaien zodat ie altijd aan de buitenkant blijft?
Dat laatste zou nog wel te doen moeten zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door NBK op 18-09-2005 21:01 ]

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

Verwijderd

Dit lijkt me niet zo 1,2,3 mogelijk.. 8)7 Het signaal kabeltje moet dan ook een halve slag mee gedraaid worden. Maar waarom wil je dit eigenlijk? :? Dan is het lastig om je keyboard te bedienen! ;)

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Je hebt laptops die dit als standaard functie kunnen. Zo'n flatcabel die er in zit lijkt me niet makkelijk om te laten draaien 180 graden, zijn meestal nogal teer....

Verwijderd

Topicstarter
moet bedoelen als soort tablet pc, met draadloos mouse en keyboard...

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 21:19:
moet bedoelen als soort tablet pc, met draadloos mouse en keyboard...
Welkom op GoT!

Je laatste reply is enigszins onduidelijk. Ik vogel eruit dat je de pc als een tablet pc wilt gaat gebruiken. Zoals hierboven al iemand zei, je moet dan de kabel draaien, wat dus niet lukt.

Maar wat als je de kabel helemaal naar onderen draait en je het scherm ahw op de achterkant vastmaakt? Ik heb het net met een papiertje & CD hoesje uitgeprobeerd, en dan moet het lukken. Natuurlijk voor eigen risico, omdat die kabels makkelijk breken.

[edit] zo dus: === is laptop
Normaal kabel ==== _| kabel zit in 90 graden hoek naar boven
Nu ===] scherm onder, kabel komt van boven naar beneden

Je kabel moet natuurlijk lang genoeg zijn :Y) Om welk type laptop gaat het eigenlijk en wat wil je ermee? (Just asking ...)

(ps groeten hoef je niet te doen, dit en andere zaken kun je in de Faq lezen)

[ Voor 17% gewijzigd door Eusebius op 18-09-2005 21:29 ]

==
hoi

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Heb je uberhaupt wel eens een laptop opengehad? Als ik zo je TS doorleest lijkt het heel erg alsof je een idee hebt en dat meteen even zonder nadenken of verdere info op GoT dumpt. Ja, natuurlijk is het mogelijk, maar hoe is iets wat je veel beter kan bekijken als je al een laptop hebt die open is, en dan zul je zien dat het vrij obvious kan zijn. Als je daarna nog specifieke vragen hebt, kan je hier terecht, maar wij gaan niet jouw ideeen doordenken als je er zelf compleet geen moeite insteekt.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.