[XP] Standaard actie op mappen

Pagina: 1
Acties:

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:46
Vreemd probleempje op een PC hier sinds vanmiddag (wat er gebeurt is...heb geen idee).

Op veel mappen (lees: niet allemaal, de meeste) staat de verkeerde "standaard actie" ingesteld. Als ik dus nu op zo'n map klik opent ie het zoekvenster om in die map te zoeken ipv deze gewoon te openen. Hoe kan ik deze instelling weer terug zetten? Ik heb het nergens kunnen vinden.

B.v.d.

Michel.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:57

breinonline

Are you afraid to be known?

Extra > mapopties... tabblad bestandstypen, in de lijst scroll je naar map(pen) en dan kan je met de knop geavanceerd de standaardactie wijzigen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

The Realone,

Kijk even hier op GoT rond dit probleem is al relatief vaker voorgekomen en er staat op GoT ook een oplossing voor, kijk bv. eens naar [rml][ XP] 'File folder' action verpest*[/rml] :)

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:46
Argh stom dat ik daar zelf niet op gekomen ben, bedankt breinonline !

Mijn excuses dat ik hiervoor een nieuw topic heb gestart maar ik had totaal geen idee hoe ik het probleem moest formuleren, dus ook niet om te zoeken. 8)7