Toon posts:

USB device not recognized

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een amd 3500+ venice op een msi k8n platinum mobo.
Wel als ik nu m'n logitech gamepad aansluit krijg ik : 'USB device not recognized'.
Ik heb de bios geflasht en als ik MSI live monitor run zegt ie dat er nog 1 nieuwere bios versie is. Ik install die dus en de huidige biosdatum is '090905'. Deze bios zou usb problemen verhelpen, maar tevergeefs. Wat ook raar is, is dat die biosupdate dezelfde bios versie draagt, nl 3.70 en steeds als ik live monitor run krijg ik de melden dat er een nieuwe bios is :/

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:16

Reptile209

- gers -

Heb je al eens geprobeerd om eerst de USB-driver van je gamepad te installeren en hem dan pas aan te sluiten? Ook alle drivers voor je mobo (chipset) geinstalleerd? Want ik denk dat je bios-update wellicht onnodig is hiervoor en los staat van je gamepad probleem...

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
zijn geen drivers van, enkel een tooltje om je gameconfigs in te stellen, kan je dus moeilijk een driver noemen. amd chipset updaten heb ik nog nooit gedaan, weet niet hoe t moet.

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Lijkt me toch echt een driver prob dit.. Hij meld wel in windows dat het aangesloten is lijkt mij dan dat het verder niet met je mobo te maken heeft....

http://www.logitech.com/i...ategories/NL/EN,CRID=1784 ??

[ Voor 21% gewijzigd door Micha op 18-09-2005 21:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
is gewoon gaming software en geen driver, ben ik niets mee.