v9999 TD probs

Pagina: 1
Acties:

• corniels
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-07 14:50
hallo,

sinds vandaag heb ik last van schokkend beeld ( fps drops )

nu heb ik hem nog net een week en heb hem unlocked... ik had hem ook geclocked ( 350,750 ) en call of duty speelde die altijd goed zonder problemen, maar 3dmark 03 deed die uitermate slecht :/ met die natuurtest had ik een fps van 2.

Maar nu sinds vandaag schokt het beeld erg en zou niet weten wat het is ... ik heb nu alles weer terug geclocked en weer 'locked' ... maar hij geeft telkens weer die fps drops.

specs:

P4 2.4 GHZ
1.5 gig geheugen
v9999 TD 128mb

Nu weet ik niet watvoor voeding ik heb? kan dat het probleem zijn?

{edit} hij word ook totaal niet warm stressed niet boven de 50 graden

alvast bedankt

[ Voor 7% gewijzigd door corniels op 18-09-2005 19:02 ]

dat was het dan weer voor deze post

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Heb je al gechecked op virussen en spyware?

• corniels
nee :| doe ik gelijk ff

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Wat staat er dan op je voeding (naam,type-nr oid)

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 16:02
Toch een goed idee om ff je kast open te schroeven en op de zijkant van de voeding te kijken wat voor 1tje t is. Keb die videokaart ook gehad met een baggervoeding, heb je ook last van instabiliteit?

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:54

Thandor

SilverStreak

Heb je de chipset/mobo drivers geïnstalleerd?
Kijk ook eens in het BIOS en via de drivers van nVidia of de AGP snelheid wel op 8x staat.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• corniels
er zit wel een stickertje op mijn voeding, maar daar staan allemaal chinese tekens op en niet echt hoeveel watt het is :s ... nu heb ik een dell computer en heb hem al 1 ½ jaar ongeveer. dus kan best zijn dat het een bagger voedig is.

Verders loopt mijn systeem wel goed , maar na het spelen van cod loopt die weer wat minder

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-08 16:02
corniels schreef op zondag 18 september 2005 @ 19:25:
er zit wel een stickertje op mijn voeding, maar daar staan allemaal chinese tekens op en niet echt hoeveel watt het is :s ... nu heb ik een dell computer en heb hem al 1 ½ jaar ongeveer. dus kan best zijn dat het een bagger voedig is.

Verders loopt mijn systeem wel goed , maar na het spelen van cod loopt die weer wat minder
Volgens mij douwen Dell etc niet de allerbeste voeding in hun pc`s maar n btje tot t randje van wat standaard goed moet lopen? Denk dat t toch de voeding kan zijn

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

• corniels
hmz ik denk zelf ook mijn voeding, maar waarom deed hij het dan cker 2 dagen goed en daarna niet meer :/
Thandor schreef op zondag 18 september 2005 @ 19:24:
Heb je de chipset/mobo drivers geïnstalleerd?
Kijk ook eens in het BIOS en via de drivers van nVidia of de AGP snelheid wel op 8x staat.
hmz die drivers heb ik niet geinstalleerd, en ik heb gekeken in dat menu van nvidia en daar staat

BUS: PCI x0

dat lijkt met niet helemaal goed:/ kan ik dit oplossen door andere drivers te gebruiken?

[ Voor 69% gewijzigd door corniels op 18-09-2005 22:41 ]

• corniels
*

[ Voor 100% gewijzigd door corniels op 18-09-2005 22:41 ]

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:54

Thandor

SilverStreak

De moet de drivers voor het moederbord installeren. Zo kunnen de nVidia drivers het AGP slot optimaal gebruiken :)

Installeer dus de moederbord drivers. Deze staan op de driver CD van het moederbord.
Indien je die niet hebt moet je even uitzoeken welk moederbord er in het systeem zit en vervolgens de juiste drivers downloaden :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• corniels
wow, ik heb nieuwe drivers erop gezet en hij looopt er als een trein ... echt hardstikke bedankt allemaal ...

had getest of die het nu wel goed deed met 3dmark03 en had gelijk een score van 8937 (300/800)

echt super

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Beetje jammer dat Dell dat nog niet gedaan had toch :/ . Maar nog veel speelplezier :) !

De meeste mensen deugen!

Pagina: 1