[Op Zoek] Tool voor snelle foto-opslag

Pagina: 1
Acties:

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Geregeld ben ik te vinden op Formule 1-websites, en op die sites staan dan vaak Galleries met tig-honderden foto's als beschrijving van een bepaalde dag/evenement. En aangezien ik nogal een F1-fan ben (:Y) ) zitten er dus ook tig foto's tussen die ik mooi vind en dus op wil slaan op m'n HD.

Rest mijn vraag: bestaat er ergens een tool (of een bot of hoe het ook heten mag) om automatisch van websites de foto's te kunnen downloaden naar een aparte map op je HD? Want met GooGle en onze eigen GoT-Search (sorry, de URL die ik eraan wilde linken deed vaag wegens het ']'-teken) is er werkelijk niéts zinnigs te vinden wat betreft mijn vraag :? ... Zou iemand me uit de brand kunnen helpen?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58

breinonline

Are you afraid to be known?

Als je van Firefox gebruik maakt zou je flashgot eens kunnen proberen, die zou dat soort dingen moeten kunnen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:08
Normaal doe ik zoiets altijd met wget, even de source van de image opvragen en dan wget *.jpg :). Voor windows zijn er ook wel zulke tools of ports te vinden.

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Je kunt gebruik maken van een tool als teleport pro om een complete website te downloaden zodat je er offline doorheen kan bladeren.

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.