< dit stukje webruimte is te huur >
Ja die bestaan, beetje computerboer heeft ze gewoon.
Ey!! Macarena \o/
Verwijderd
Zorg wel dat de kabel een beetje van een fatsoenlijke kwaliteit is, en koop een zo kort mogelijke kabel. Niet langer dan noodzakelijk dus! Bij en digitale DVI aansluiting zal het niets uitmaken, maar met een analoge aansluiting ga je er last van krijgen als de kabel te lang is, of als de kwaliteit te laag is.
Inderdaad geen enkel probleem... bij een vereniging bij mij in de buurt hebben ze twee monitoren op een PC, waarbij de ene meer dan 10 meter verder staat
Putting the bit in Biton since 1997
Bedankt voor de reacties !
maar sprake van kwaliteit verlies zal waarschijnlijk niet aan de orde zijn neem ik aan
maar sprake van kwaliteit verlies zal waarschijnlijk niet aan de orde zijn neem ik aan
< dit stukje webruimte is te huur >
Bij een niet al te beste kabel heb je behoorlijk kwaliteitsverlies!
Ik was destijds zo 'Nederlander' om een goedkope te kopen. Ik wist na aansluiten niet hoe snel ik dat ding in moest ruilen voor de duurdere. Veel 'schaduwen' over het beeld was het gevolg bij verlengen met die goedkope kabel. De duurdere, betere kabel geeft geen zichtbaar slechter beeld.
Ik was destijds zo 'Nederlander' om een goedkope te kopen. Ik wist na aansluiten niet hoe snel ik dat ding in moest ruilen voor de duurdere. Veel 'schaduwen' over het beeld was het gevolg bij verlengen met die goedkope kabel. De duurdere, betere kabel geeft geen zichtbaar slechter beeld.
Ik heb eens een dure kabel gekocht (hele dikke enzo, maar 1,5 meter d8 ik) kreeg ik extra schaduw bij m'n muisaanwijzer. Heb ik altijd op ieder scherm gehad, verlengen moet je gewoon niet doen heb ik daaruit geleerd toen
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
Pas op met een kabel = hoeft geen goede kabel te zijn. Ik had vroeger (ECL) had high quality kabels voor maar 50 euro voor 10 meter die zelfs op 1280*1024*75 niet eens schaduwde maar de tegenwoordige kabels voor 50 euro schaduwen verschrikkelijk. Zelfs vroeger van 2 meter hq waren 10x keer beter dan hele dure kabels van ook 2 meter die vaak 5 x zo duur waren.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Steeds meer monitoren hebben losse kabels ipv kabels die er aan vast zitten.
Beter is dus gewoon 1 langere kabel te kopen die achterin de pc gaat en achterin de monitor.
Dat geeft altijd betere kwaliteit dan dat je een bestaande kabel verlengt met een 2e kabel.
Maar dan moet je monitor dit wel kunnen natuurlijk.
Beter is dus gewoon 1 langere kabel te kopen die achterin de pc gaat en achterin de monitor.
Dat geeft altijd betere kwaliteit dan dat je een bestaande kabel verlengt met een 2e kabel.
Maar dan moet je monitor dit wel kunnen natuurlijk.
Pagina: 1