Hallo, ik heb een vraagje, mn aankomende schoonvader heeft een nieuwe geluidsset aangeschaft met dvd speler/recorder etc. Het is een complete set van JVC. Nu is alles netjes correct aangesloten (met een coaxiale kabel) en alles werkt mooi, maar op de een of andere manier ging het geluid niet via de kabel maar was gewoon nog analoog. Na wat rotzooien met de instellingen (bleek dat hij alleen maar keek naar een analoog signaal) werkt het dolby digital 5.1 gedeelte goed. Het probleem is alleen dat DTS nog steeds niet werkt, zodra ik dit kies en hij begin met af te spelen geeft de receiver gewoon aan dat hij een analoog signaal doorkrijgt, maar hij speelt verder niets af. Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Ik heb werkelijk alles al geprobeerd, alleen niets lijkt te werken. De complete set ondersteund DTS gewoon (96/24 zelfs).
De handleiding is verder het meest vage ding wat ik ooit heb gelezen, ik heb er nu wat weten uit te halen maar dat is ook alles. Als ge wat meer weet, meld het, alvast bedankt
De handleiding is verder het meest vage ding wat ik ooit heb gelezen, ik heb er nu wat weten uit te halen maar dat is ook alles. Als ge wat meer weet, meld het, alvast bedankt