Mooi concept, dat Membership gebeuren. Ik heb een mooie class geschreven, afgeleid van MembershipProvider, maar nu kan ik niet inloggen, Daar komt het eigenlijk op neer. ValidateLogon returnt keurignetjes true, maar User.Identity.IsAuthenticated blijft maar op false. Zelfs als ik Context.User een hele nieuwe schone GenericPrincipal geeft met username en alles erin, blijft ie maar terugspringen op unauthenticated. Hoe kan dat?? Ik heb al tig artikelen op internet doorgeworsteld, maar allen beweren ze dat je 0 regels C# code nodig hebt (op je custom MembershipProvider na).
Maarja, met 0 regels code voor het inloggen gebeurt er dus helemaal niets. Hij logt gewoon niet in, terwijl dat dus automagisch moet gaan. En ja, uiteraard gebruik het Login webcontrol...
Ik zou hier wel wat code willen posten, maar welke dan? Er is geen code om te posten, en gezien mijn ValidateLogon écht true terug geeft, hoef je daar ook niet naar te gaan staren...
Please help?
Maarja, met 0 regels code voor het inloggen gebeurt er dus helemaal niets. Hij logt gewoon niet in, terwijl dat dus automagisch moet gaan. En ja, uiteraard gebruik het Login webcontrol...
Ik zou hier wel wat code willen posten, maar welke dan? Er is geen code om te posten, en gezien mijn ValidateLogon écht true terug geeft, hoef je daar ook niet naar te gaan staren...
Please help?
日本!🎌