Toetsenbord REMAPPEN

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:02
Ik wil graag de toetsen 2 en 4 op de keypad veranderen in G en H, omdat het spel dat ik zo'n 6 ur per dag speel -> Half-Life deze 2 toetsen helaas als pijl omlaag/links ziet

Is het mogelijk om de 2 en 4 te veranderen?
zoja, HOE ?

Verwijderd

1) Geef een paar flinke beuken op het toetsenbord
2) Zet de knopjes er anders in :)

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 22:44
ik snap niet wat je wilt, voor dit soort dingen heeft HL toch een configuraite menu-tje, of wil je fysiek de knoppies remapen (sloperd)

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Misschien kun je een oud toetsenbord met echte toetsen op de kop tikken en dan je eigen toetsenbord maken, en die dan met draden aan dat oude toetsenbord aansluiten.
kaj.

Verwijderd

Duh numlock ...en ja je kan alles veranderen in HL dat zou je toch moeten weten als je 6 uur per dag speelt

Ps ik gebruik E-(omhoog) D-(omlaag) s-f (strafe links en rechts) en de rest met de muis natuurlijk

groetjes realcoyote

Verwijderd

Heb een proggie voor remappen van toetsen onder win98/95 is freeware. geef je email maar even stuur ik het je!!!

Verwijderd

ik gebruik t,g,f,h. mooi in het midden van je toetsenbord, lekker veel knoppen voor extra functies (System Shock 2 bijv.)
en de oplossing is:

NUMLOCK

:D

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:24

botoo

💀 too old to die young

Zit toch een standaard proggie (keyremap)in krnltoys ? zal wel te vinden zijn bij TuCows of zo.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• RFAMLK
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-05 22:23
Hey renk, schatje!

:P
Pagina: 1