Een stomme vraag, maar kan het echt niet vinden. Ik heb 2 agenda's (niet spreekwoordelijk
) in office 2003 maar ik wil deze samenvoegen tot 1 agenda, hoe krijg ik dat voor elkaar?
Heel erg simpel, de desbetreffende agenda exporteren alszijnde PST bestand. En vervolgens de agenda weer importeren (het nieuw aangemaakte PST bestand) in je agenda waar je het in wilt hebben.
Het geheel van importeren/exporteren zit onder Bestand of File.
Kzal het verhaal even volledig maken:nwagenaar schreef op zondag 18 september 2005 @ 17:51:
Heel erg simpel, de desbetreffende agenda exporteren alszijnde PST bestand. En vervolgens de agenda weer importeren (het nieuw aangemaakte PST bestand) in je agenda waar je het in wilt hebben.
mijn agenda staat in "Calender" van mijn thuis computer waar een engelse office op staat, nu moet ik die agenda op het werk importeren in de nederlandse office.
Als ik dit doe (door hem als .pst te exporteren) en dan weer importeer heb ik 2 agendas: Calender en Agenda.
Maar als ik Calender exporteer en dan weer wil importeren kan ik dat niet in agenda doen! dan maakt hij automatisch een nieuwe agenda aan?
Rechts klikt op je werk op "Calendar" en kies dan voor "Copy Calendar", klik daarna op je Agenda. Outlook zal nu alle inhoud van de ene naar de andere agenda overzetten.
Wees consequent, maar niet altijd
Nope dan heb ik 3 agenda's :-) Calender, Calender en Agenda!Ook schreef op maandag 19 september 2005 @ 06:03:
Rechts klikt op je werk op "Calendar" en kies dan voor "Copy Calendar", klik daarna op je Agenda. Outlook zal nu alle inhoud van de ene naar de andere agenda overzetten.
Dan heb ik idd mijn afspraken terug, maar geen ze hebben geen Labels meer, en herhelende afspraken zijn niet meer herhalend maar elke dag statisch!Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 17:59:
Exporteren als kommagescheiden bestand dan en later importeren in je huidige agenda
Edit: nu moet ik dus ook nog weten hoe ik al die labelloze afspraken er weer uit ga halen?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2005 18:31 ]
Ik pas je topictitel even aan. Verder verplaats ik je topic ook even naar het juist subforum 
[Outlook 2003] 2 Agenda mergen > [Outlook 2003] 2 Agenda's mergen mogelijk? *
SA > OFF
SA > OFF
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Wat was er mis met mijn oplossing dan?? Ook al heb je 25 calendars, je kan ze mbv de rechtsklik naar elke andere Agenda/Calendar etc copieren!!Verwijderd schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:25:
[...]
Nope dan heb ik 3 agenda's :-) Calender, Calender en Agenda!
Dan heb ik idd mijn afspraken terug, maar geen ze hebben geen Labels meer, en herhelende afspraken zijn niet meer herhalend maar elke dag statisch!
Edit: nu moet ik dus ook nog weten hoe ik al die labelloze afspraken er weer uit ga halen?
Nee hij kopieert de agenda in een nieuwe, als ik op copy calender klik moet ik aangeven waar ik hem wil hebben. Als ik dan op agenda klik maakt hij een nieuwe kalender met de naam calender, dus dan staat er 2x calender en 1x agenda terwijl ik gewoon alles in calender in agenda wil hebben!Ook schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 05:57:
[...]
Wat was er mis met mijn oplossing dan?? Ook al heb je 25 calendars, je kan ze mbv de rechtsklik naar elke andere Agenda/Calendar etc copieren!!
Spider.007 schreef op maandag 19 september 2005 @ 18:49:
Ik pas je topictitel even aan. Verder verplaats ik je topic ook even naar het juist subforum
SA > OFF
Nog steeds niet gelukt... en nu bijzonder kut aangezien mijn PDA (activesync) alleen de default agenda pak, en mijn echte agenda in een map in die default agenda zit met de naam calender (komt dus uit engelstalige windows installatie).
Kan alleen mergens alsk als een exotisch bestandstype exporteer als bijvoobeeld acces of excel, maar dan zijn herhalende items opeens statisch, en zijn ze hun kleur kwijt en details en alarmen etc.! kan dus niet. Is er geen tool voor?
En hoe maak ik mn default agenda leeg. Heel weinig over te vinden op google
Kan alleen mergens alsk als een exotisch bestandstype exporteer als bijvoobeeld acces of excel, maar dan zijn herhalende items opeens statisch, en zijn ze hun kleur kwijt en details en alarmen etc.! kan dus niet. Is er geen tool voor?
En hoe maak ik mn default agenda leeg. Heel weinig over te vinden op google
Hiermee kan je alle default mappen renamen naar de standaard taal van de (Outlook) client; misschien helpt dat?!
Start --> Run --> "Outlook /ResetFoldernames"
Start --> Run --> "Outlook /ResetFoldernames"
* kick
zelfde probleem
door een crashende exchange server heb ik lopen rotzooien met mijn email+agenda.
Mijn agenda kwam uiteindelijk in een .pst bestand terrecht
Als je een nieuwe (lege) account aanmaakt, krijg je er een nieuwe lege agenda bij.
Laadt je dan de .pst in, heb je 2 agenda's.
Je kunt de agenda wel van je pst naar de exchange server kopieeren, maar de default agenda kun je niet verwijderen.
Ook heb ik dat bijvoorbeeld alle verjaardagen nog in de oude agenda staan, en niet in de nieuwe.
zelfde probleem
door een crashende exchange server heb ik lopen rotzooien met mijn email+agenda.
Mijn agenda kwam uiteindelijk in een .pst bestand terrecht
Als je een nieuwe (lege) account aanmaakt, krijg je er een nieuwe lege agenda bij.
Laadt je dan de .pst in, heb je 2 agenda's.
Je kunt de agenda wel van je pst naar de exchange server kopieeren, maar de default agenda kun je niet verwijderen.
Ook heb ik dat bijvoorbeeld alle verjaardagen nog in de oude agenda staan, en niet in de nieuwe.
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Kan je je pst niet gewoon importeren ?
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
je kunt toch ook de weergave van de agenda instellen op bv. op categorie
dan krijg je een lijst met alle items in je agenda (weergave ziet er uit als je mailbox)
dan gewoon alles selecteren en slepen naar de juiste agenda
dan krijg je een lijst met alle items in je agenda (weergave ziet er uit als je mailbox)
dan gewoon alles selecteren en slepen naar de juiste agenda
Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies
Gewoon op de "agenda" gaan staan, dan voor de PST importeren "in the current folder" en als wordt er toch direct ingezet? Ik heb echt boel PST imports/exports gedaan (ook met verschillende van talen) en nooit dergelijke problemen gehad.
Het overslepen werkt goed. (via weergave op categorie)
Het probleem is ontstaan omdat ik ipv al mijn post te importeren, heb ik het gewoon met de hand overgesleept.
Bij contactpersonen/notities/taken/email gaat dat slepen gewoon goed, maar bij agenda kon ik geen mogelijkheid vinden om alles tegelijk te selecteren (ctrl-a werkte niet).
iig problem solved
Het probleem is ontstaan omdat ik ipv al mijn post te importeren, heb ik het gewoon met de hand overgesleept.
Bij contactpersonen/notities/taken/email gaat dat slepen gewoon goed, maar bij agenda kon ik geen mogelijkheid vinden om alles tegelijk te selecteren (ctrl-a werkte niet).
iig problem solved
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Pagina: 1