Ik heb bij een bekende grote keten een ASUS X800XT AGP-versie besteld. Erin gedaan en liep heel eventjes prima. na een vastloper gereset en toen begon de ellende.
Na het opstarten kom ik in windows en vervolgens gaat het beeld op zwart. de pc lijkt verder niet vast te zitten. windows xp met sp2 opnieuw geinstalleerd en toen was het beeld oke, totdat ik de drivers van de videokaart ging installeren. opnieuw hetzelfde probleem. ook de drivers van ATI zelf geven hetzelfde probleem. af en toe krijgt ie het voor elkaar om het hele beeld door elkaar te gooien met funky kleuren en strepen
hier mn specs:
ASUS P4P800
Intel 2,4 GHz HT S478
2x 512 MB en 2x 256 MB Dual channel PC3200
WD 1600 JD S-ATA
AOPEN H500 A 300 watt voeding
Als ik mn ouwe 9600 SE erin plof doet die het vlekkeloos.
Verder zit de voeding van de videokaart direct op de voeding, dus niet tussen de HDD ofzo.
Kan iemand me helpen? ik sta te popelen om de nieuwste gamen te proberen
Na het opstarten kom ik in windows en vervolgens gaat het beeld op zwart. de pc lijkt verder niet vast te zitten. windows xp met sp2 opnieuw geinstalleerd en toen was het beeld oke, totdat ik de drivers van de videokaart ging installeren. opnieuw hetzelfde probleem. ook de drivers van ATI zelf geven hetzelfde probleem. af en toe krijgt ie het voor elkaar om het hele beeld door elkaar te gooien met funky kleuren en strepen
hier mn specs:
ASUS P4P800
Intel 2,4 GHz HT S478
2x 512 MB en 2x 256 MB Dual channel PC3200
WD 1600 JD S-ATA
AOPEN H500 A 300 watt voeding
Als ik mn ouwe 9600 SE erin plof doet die het vlekkeloos.
Verder zit de voeding van de videokaart direct op de voeding, dus niet tussen de HDD ofzo.
Kan iemand me helpen? ik sta te popelen om de nieuwste gamen te proberen