Toon posts:

Twee draadloze Logitech toetsenborden aansluiten

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Een tijdje geleden is er koffie over mijn Logitech toetsenbord (uit pakket van Cordless Desktop MX) gevallen, waardoor de 'R' nu blijft hangen na het intoetsen. Voor de rest blijft het een fantastisch toetsenbord met alle extra functies, zoals het media center.

Gisteren heb ik echter een Cordless Desktop (oude versie) voor nop gekregen. Deze toetsen doen het gelukkig nog allemaal, maar het aantal extra knopjes is een stuk kleiner.

Bestaat er een mogelijkheid dat ik beide toetsenborden kan aansluiten, waardoor de één kan pakken als ik grote stukken moet typen, en tijdens de overige bezigheiden de ander kan gebruiken?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten,
Thijs

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:59

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Waarom probeer je het niet uit :?
Je hebt zo toch allebei ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:35
ik denk alleen als je zo een KVM switch heb. maar weet het niet zeker..

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de één connect met het dockingstation, dan valt de ander weg. Is het niet mogelijk ze bieden op één kanaal te zetten?

• Luxx
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05-2025

Luxx

Hijs nu het zeil gezwind...

Nee, je kan ze prima beide gebruiken, voor zover ik weet, maar niet beide tegelijk. De logitech software laat per dockingstation slechts één toetsenbord/muis toe.

HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.

Verwijderd

Kan je niet gewoon die MX schoonmaken? Moet toch niet zo moeilijk zijn om dit te reinigen als ie gewoon nog werkt.
En bovendien als er nog garantie op zit, en ik denk van wel, want er zit 3 of 5 jaar op, kan je em ook naar Logitech sturen.

• Dani007
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-12-2025
Dit gaat helaas niet lukken met een KVM-switch. :/
Ik heb zelf ook een KVM-switch en een draadloos toetsenbord + muis en dat werkt niet met elkaar.
Het toetsenbord werkt dan niet meer goed en je kunt het wel vergeten met de muis. Die reageert nergens meer op.

Misschien lukt het als je het ene toetsenbord aansluit op je ps2-poort en de andere op de usb-poort. O-)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie snelle reacties!

Schoonmaken zou inderdaad wel een goede optie zijn, maar wat is de beste methode om dit te doen? Ik ben bang dat ik het toetsenbord kapot maak als ik 'm openhaal en ik weet niet of ik de toets weer terug kan zetten als ik 'm eruit wip.

• -krekel-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11-2025
ik weet niet of het ook met 2 toetsenborden kan, maar ik heb hier twee (verschillende) muizen aangesloten, beide zelfs draadloos, als de ene muis op is, kan ik de andere pakken en gewoon doorgaan. Niets speciaals instellen ofzo, doet het gewoon :) De ene muis is op de PS/2 poort aangesloten de andere via usb... just for your information...

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ik heb hiero een Microsoft cortless desktop pro en een el cheapo toetsenbordje aangesloten op m'n pc
het 5 euro ding heb ik op de PS2 poort(zo heten die dingen toch? in iedergeval die Paarse voor het keyboard en de groene voor de muis) aangesloten en de andere + muis op USB, werkt hier perfect, de software voor de Microsoft d'r op en gaat allebij tegelijkertijd prima
heb er laatst ook tegelijkertijd het DiNovo (of hoe heet dat 'laptop achtige' toetsenbord van logitech) er aan gehad en werkte prima zonder wat aan software te rommelen :)

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-02 21:13
je kan ook je mx toetsenbord uit elkaar draaien en die r fixen :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Niet bepaald een nuttige kick, voortaan graag letten op de datum van de laatste reactie :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.