Ok als eerst, ik heb 3 online virus scanners gedaan, al me anti spyware programma's laten draaien, en niks verandert voor het 'probleem' er nog niet was.
Ik heb het volgende.
Als ik bv. 3 programma's in me taakbalk heb zoals op de screen:

en ik wil switchen van Firefox naar msn dan lukt dat niet. Ik moet eerst op 'Windows knop + D' drukken of in de quick lauche het icoon voor naar desktop te gaan indrukken. Dan pas kan ik naar een andere scherm zoals bv. msn. Als ik er anders op klik blijf ik gewoon bij hetzelfde programma.
Ook als ik bv. Firefox wil openen via me quick launch en ik zit in het scherm van msn heb ik dit.
Ik zie dan wel dat Firefox is geopent maar alleen op de 'achtergrond'. MSN zit er dan gewoon nog voor.
Dan moet ik ook weer 'Windows + D' indrukken dan kan ik pas naar Firefox.
Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel het is zeer irritant.
Ik moet wel zeggen ik heb er niet _altijd_ last van, maar wel _zeer_ vaak.
Switchen met ALT + TAB lukt wel altijd maar dan is niet altijd even handig.
Ik heb het volgende.
Als ik bv. 3 programma's in me taakbalk heb zoals op de screen:

en ik wil switchen van Firefox naar msn dan lukt dat niet. Ik moet eerst op 'Windows knop + D' drukken of in de quick lauche het icoon voor naar desktop te gaan indrukken. Dan pas kan ik naar een andere scherm zoals bv. msn. Als ik er anders op klik blijf ik gewoon bij hetzelfde programma.
Ook als ik bv. Firefox wil openen via me quick launch en ik zit in het scherm van msn heb ik dit.
Ik zie dan wel dat Firefox is geopent maar alleen op de 'achtergrond'. MSN zit er dan gewoon nog voor.
Dan moet ik ook weer 'Windows + D' indrukken dan kan ik pas naar Firefox.
Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel het is zeer irritant.
Ik moet wel zeggen ik heb er niet _altijd_ last van, maar wel _zeer_ vaak.
Switchen met ALT + TAB lukt wel altijd maar dan is niet altijd even handig.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 14:48 ]