Verwijderd
ligt aan de tel
sommige tels slaan het op de sim op (een paar smsjes) en andere weer alleen op de tel in het geheugen
sommige tels slaan het op de sim op (een paar smsjes) en andere weer alleen op de tel in het geheugen
Verwijderd
berichtjes worden bij binnenkomst altijd op de SIM opgeslagen... bij sommige foons kun je ze dan alsnog naar de telefoon verplaatsen.Op dinsdag 16 januari 2001 10:52 schreef knights16 het volgende:
Ik wil ee sont j5 kopen
met dutchtone maar op een dutchtone sim schijnen maar 8 smsjes bewaard t kunen
Kan je ze echt niet in je telefoon opslaan
of is het 100% sim afhankelijk ?
Mijn Dutchtone SIM kan trouwens 15 berichten opslaan... (is nog altijd 5 minder dan Telfort, Ben, Libertel en KPN)
Weet je dit wel zeker?Op dinsdag 16 januari 2001 10:56 schreef Vangekkem het volgende:
[..]
berichtjes worden bij binnenkomst altijd op de SIM opgeslagen... bij sommige foons kun je ze dan alsnog naar de telefoon verplaatsen.
Mijn Dutchtone SIM kan trouwens 15 berichten opslaan... (is nog altijd 5 minder dan Telfort, Ben, Libertel en KPN)
Ik twijfel er sterk aan namelijk.
Het lijkt me meer aannemelijk dat de sms'jes op de telefoon zelf worden opgeslagen.
Bij mij iig wel!
ik heb een 7110 en ik heb er op dit moment 49 sms'jes in staan!
Die staan dus echt niet op de kaart hoor.
Telefoonnummers die staan of op je sim of op de telefoon maar sms'jes staan naar mijn weten gewoon op de telefoon zelf?
welke provider heb je en eventueel welk abbo ??
Verwijderd
nokia 7110 heeft o.a. de mogelijkheid om óók op je foon op te slaan... maar de standaardplaats voor smsjes is je sim...Op dinsdag 16 januari 2001 11:06 schreef Nasty.Nate het volgende:
[..]
Weet je dit wel zeker?
Ik twijfel er sterk aan namelijk.
Het lijkt me meer aannemelijk dat de sms'jes op de telefoon zelf worden opgeslagen.
Bij mij iig wel!
ik heb een 7110 en ik heb er op dit moment 49 sms'jes in staan!
Die staan dus echt niet op de kaart hoor.
Telefoonnummers die staan of op je sim of op de telefoon maar sms'jes staan naar mijn weten gewoon op de telefoon zelf?
neem maar eens een willekeurig prepaidsimmetje, stuur daar een paar smsjes naar, en douw die sim dan eens in een andere foon... voilà, uw smsjes terug...
Verwijderd
Op andere SIMs weet ik het niet, maar op Dutchtone simkaarten kun je maximaal 8 SMS-berichten opslaan. Die van mij zat oorspronkelijk bij een C25 prepay pakket. Ik heb nu een Nokia 6150 en kan gewoon kiezen, actief geheugen: SIM of telefoon. Telefoon kunnen geloof ik (bij 6150) ook nog eens 150 namen en 25 SMS'jes in.
Verwijderd
op oude SIM's van D* gingen er inderdaad maar 8 op... op nieuwere SIM's gaan er 15...Op dinsdag 16 januari 2001 18:09 schreef nare man het volgende:
Op andere SIMs weet ik het niet, maar op Dutchtone simkaarten kun je maximaal 8 SMS-berichten opslaan. Die van mij zat oorspronkelijk bij een C25 prepay pakket. Ik heb nu een Nokia 6150 en kan gewoon kiezen, actief geheugen: SIM of telefoon. Telefoon kunnen geloof ik (bij 6150) ook nog eens 150 namen en 25 SMS'jes in.
ik neem hier een sony j5 bij
ik moet dus maar bij waar ik me tel. ga kopen vragen of ik ze ook op me sony kan opskaan ?
opslaan ?s
ik moet dus maar bij waar ik me tel. ga kopen vragen of ik ze ook op me sony kan opskaan ?
opslaan ?s
Nou dan regelt m'n telefoon dat allemaal zelf want ik heb nooit iets ingestelt ofzo.
Als ik een sms'je krijg dan moved ie um gewoon naar m'n Inbox en daar staan er dus 49 in.
Dan zou volgens jullie dus eerst de ruimte op m'n sim benut worden en vervolgens slaat ie ze zonder te melden op m'n telefoon op?
Heel apart dus.
btw ik heb een Flexibel abbo --> Kpn
Als ik een sms'je krijg dan moved ie um gewoon naar m'n Inbox en daar staan er dus 49 in.
Dan zou volgens jullie dus eerst de ruimte op m'n sim benut worden en vervolgens slaat ie ze zonder te melden op m'n telefoon op?
Heel apart dus.
btw ik heb een Flexibel abbo --> Kpn
Verwijderd
www.sony.com??Op dinsdag 16 januari 2001 18:31 schreef knights16 het volgende:
ik neem hier een sony j5 bij
opslaan ?s
nasty nate
wat voor een telefoon heb JIJ dan ?
in mijn 3210 gaan er maar heel weinig
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Uhm dat staat toch al in mijn eerste post in dit topic?Op dinsdag 16 januari 2001 22:21 schreef knights16 het volgende:
nasty nate
nokia 7110
Zeer tevreden mee alleen wordt m'n volgende telefoon iets kleiner en zonder antenne.
Voor de rest zal het wel zijn dat ik zoveel sms'jes op kan slaan, omdat ik idd alles op telefoongeheugen heb staan simpel om het feit dat m'n sim geheugen vol zit (65 nummers ofzo?)
En in m'n telefoon kan ik 500 namen & adressen opslaan of zoiets en dat is relaxed dus!
Pagina: 1