Ik heb laatst bij de media markt een el cheapo wireless acces point gehaalt voor 30,- van Canyon. Nu heb ik hem aan me speedtouch router gehangen een geeft hij heerlijk fijn internet door, alleen ik wil hem dus configureren, encryption aanzetten enzo. Maar ik kan hem niet bereiken.. in het heb boekje staat dat die op 192.168.1.254 te bereiken moet zijn maar dit lukt dus niet. Ik zelfs had dan als ip 192.168.1.100.
Omdat ik twijfelde aan de info van het boekje heb ik een ip poort scan gedaan op heel de reeks 192.168.1 en hij vond idd niks. Ik heb hem al aan een andere poort van de speedtouch gehangen, maar ook dan geeft die wel internet door maar kan ik hem niet bereiken. Wat doe ik fout?
Even ter info, het is een Canyon Wireless Accespoint 802.11b, CN-WF503. Ik weet het, goedkoop *** ding maar het moet toch gewoon werken?
Met googel kom ik ook niet echt verder..
Omdat ik twijfelde aan de info van het boekje heb ik een ip poort scan gedaan op heel de reeks 192.168.1 en hij vond idd niks. Ik heb hem al aan een andere poort van de speedtouch gehangen, maar ook dan geeft die wel internet door maar kan ik hem niet bereiken. Wat doe ik fout?
Even ter info, het is een Canyon Wireless Accespoint 802.11b, CN-WF503. Ik weet het, goedkoop *** ding maar het moet toch gewoon werken?
Met googel kom ik ook niet echt verder..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 14:37 ]