Toon posts:

[XP] Werkbalken in Windows explorer ontbreken*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Al mijn werkbalken bovenaan in mijn windows (XP) explorer zijn weg, ik weet niet hoe dak komt, kan iemand mij helpen?

mercikes

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:19

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Beeld > Werkbalken :?

Als je niet meer info geeft, is het moeilijk je te helpen. Gescand op spyware/virussen en dergelijke? Sinds wanneer heb je het probleem? Enz, enz...

Rail Away!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik zie totaal niet wat je al hebt geprobeerd. We verwachten hier op GoT dat je dat uitgebreid aangeeft. We verwachten voorts ook dat je een uitgebreide speurtocht houdt naar mogelijke oplossingen. Dit omdat we graag zo precies mogelijk willen weten wat er aan de hand is. 1001 problemen met evenzoveel oplossingen. Hierover vind je uitgebreide uitleg in de Algemene gedragsregels (Netiquette).

Ik zet even [XP] in je topictitel, dat is verplicht in Windows Operating Systems. Daarover is meer te lezen in de Windows Operating Systems - Policy. beschijf ook eens iets naderder welke balken je allemaal mist?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Er is geen enkele werkbalk, alleen dat blauwe boordje en dan direct de mappen en files

Ik heb dit probleem sinds donderdagavond, heb daarnaa op spyware, virussen en derg gescand, niets veranderd. Systeemherstel gaat ook niet.

als ik een willekeurige map open zijn ze er niet, maar klik ik rechts op start en dan verkenner, dan staan ze er wel, heb ook al geprobeert van standaart instellingen voor mappen, ook geen resultaat

hopelijk heb je nu wat meer info