Toon posts:

Draadloos netwerk bij het opstarten van de laptop.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds enkele dagen een Fujitsu siemens Amilo L1310 tot mijn beschikking.
Nu zit ik met deze vraag..........

Steeds als ik gebruik wil maken van het draadloos netwerk moet ik een aparte knop indrukken op het toetsenbord (die met die atenne). Wanneer ik de pc weer uitschakel dan schakelt de knop zichzelf ook uit. Dus ik moet steeds als de pc is opgestart weer op die knop duwen om te kunnen internetten.

Mijn vraag: Is het mogelijk dat deze knop automatisch opstart wanneer ik de pc aanzet ??

Alvast bedankt,
Marketsj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:48

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Die knopjes werken meestal hardwarematig dus zul je eens in het BIOS moeten kijken of daar misschien een optie staat. :) Anders heeft Fujitsu zelf misschien wel een tooltje die dit voor je kan?

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan in de bios helaas niet vinden, en heb met fujitsu gebeld en ze hebben ook de oplossing niet maar ze gaven me wel als reactie dat het wel mogelijk was, volgens hun moest er ergens iets in het register worden veranderd ofzo. Maar goed helaas heb ik niet zoveel verstand hiervan, dus hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft..........................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht moet je de software van Fujitsu-Siemens zelf uninstallen, en het beheer van de draadloze netwerkkaart weer 'in beheer' van Windows geven. Vervolgens kan Windows de netwerkkaart standaard op enabled laten staan, waardoor je direct verbinding hebt.