Toon posts:

HELP! niemand weet een oplossing voor dit probleem!

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wanneer ik een audiocd maak kan ik in nero een file (liveset van een dj ofzo) splitten in meerdere files. Echter, dit lukt niet als je een data MP3 cd wilt maken....

Zie dit http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=33551.0 topic voor meer info!!! NIEMAND komt eruit!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

sanderh, als je hulp verwacht, geef dan ook nuttige info in je startpost. Ik vrees dat de meesten je link niet gaan bekijken - post de info gewoon hier :).

Ik zie dat je nieuw bent op GoT - welkom! Maar lees toch maar eens de FAQ op topicstarts door, dat redt de jouwe misschien van een slotje... Wat heb je zelf al geprobeerd?

[ Voor 38% gewijzigd door Borromini op 18-09-2005 13:18 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• JaQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

JaQ

ik denk dat je eens moet gaan nadenken over het verschil tussen een data cd-rom en een audio cd.

Egoist: A person of low taste, more interested in themselves than in me

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

sanderh,

Welkom op GoT :)
Je doet zo ongelovelijk veel fout dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen, nouja.. ware het niet dat ik dit al niet eens vaker verteld heb hier op GoT :)

Ten eerste - zoals je hebt kunnen lezen in de registratievoorwaarden hebben wij op GoT een heleboel regeltjes, waar ik de belangrijkste even van samenvat:
  • Kies een goede topic titel uit. Het woord "Help" of "Probleem" zijn een soort van rode vlag dat je geen goede topic titel kiest. "Splitten liveset in nero" zou wel een goede topic titel kunnen zijn geweest.
  • Geef duidelijk aan wat je probleem is - mensen door verwijzen naar een ander forum om daar jouw vraag te mogen lezen is natuurlijk van den gekke :o - laat dat dan ook ;)
  • Geef altijd aan wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt om je vraag te beantwoorden. Welke opties en software heb je al geprobeerd en wat heb je al gedaan. Waar heb je op gezocht en wat kwam je tegen? Welke foutmeldingen krijg je?
Ik ga je topic sluiten - open gerust even een nieuw topic wat wel aan bovenstaande eisen voldoet :)

Dit topic is gesloten.