Nikon D750| Nikkor AF 300/4, 80-200/2.8D, 85/1.8D, 60/2.8D, 50/1.4D, 35/2D 24/2.8 20/2.8D | Tokina 400/5.6 | MF Vivitar Series 1 70-210/3.5
Omdat het TV beeld eigenlijk een overlay is die er door de hardwara later 'op' gelegd wordt. Dat zie je ook als je een printscreen maakt van het TV scherm, dan blijkt het eigenlijk een groot leeg vlak te zijn... Blijkbaar werkt dat dus alleen maar op 1 scherm tegelijk.renbull schreef op zondag 18 september 2005 @ 13:08:
ik heb sinds kort een nieuwe pc.
heb de oude tv kaart, een aldi ding er ook in gestopt. vroeger kon ik op 2 beelden tv kijken doormiddel van een split kabel. soort primitive dual display.
nu heb ik een video kaar xfx6600GT met dual dvi. hoewel ik 2 crt schermen heb dus een omzetter er tussen. maar het lukt mij niet om op bijde schermen de tv weer te geven. als ik dual view gebruik dan zie ik wel tv op het hoofd scherm maar als ik hem dan naar de secundaire sleep zie ik allen zwart. vervolgens cloon geprobeert, dan zie ik alleen op het hoofd scherm tv en op de ander een zwart vlak waar beeld hoort te zijn.
weet iemand hier een oplossing voor.
of moet ik gewoon weer terug naar mijn oude splitterkabel?
bedankt
Nederlands is makkelijker als je denkt