Toon posts:

Frontpanel op soundblaster Audigy ZS

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik op de Audigy ZS een frontpanel (gewoon headphones en mic) aansluiten? heb overal gezocht maar kan er nergens iets over vinden. Gaat dus niet om dat front die je bij de platinum-editie krijgt maar een eenvoudige die ik hier nog heb liggen. Is zo'n gedoe om steeds achter de pc te kruipen en de snoeren te verwisselen.

• JuuL20
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-11-2021
Dan zou je wat moeten tweaken, wat kabeltjes met connectortjes door de pc kast naar de voorkant en daar wat connectortjes plaatsen.

Als je dat goed doet gaat het werken ja en als je ergens sluiting maakt krijg je rookwolken :P

Verwijderd

Topicstarter
Even voor de duidelijkheid. heb dus al een frontpanel met een aansluitsnoertje. Nu gaat ie naar een connector van me MB, 10 pinnetjes waarvan 1 dicht. zit er ook zo'n connector op de audigykaart?

• jll
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 14:24

jll

heb je misschien wat foto's ??

je moet er achter komen wat de pin layout is van je ouwe front paneel en je nieuwe Audigy.
Ik ben zelf van plan om een hoofdtelefoon versterker te gaan bouwen in een 5 1/4 bay met ook alles aan de voorkant. moet je een een oude versterker pakken waar een hoofdtelefoon aansluiting op zit echt een enorme kwaliteits winst, op mijn sennheiser pc 150 dan.

the right tool for the right job__smaken verschillen maar lelijk is niet mooi