Hello tweakers
Ik heb hier een pcvc820k webcam van Philips liggen maar hij doet niet wat ie moet doen:
Ik installeer de drivers, en steek dan mijn camera erin, en hij werkt perfect.
Maar dan reboot ik en geeft hij groen beeld weer ( zo strepen ), reboot nog eens, geeft hij totaal niets weer. Volledige format ( meerdere keren ) heeft niets uitgehaald, alsook andere USB poorten ( voor en achter, andere USB controller? ), alsook USB 2.0 uitschakelen in de bios heeft niets uitgehaald! Altijd groen/geen beeld! Die webcam is het enigste wat steekt in mijn poorten, dus bandbreedte is het probleem niet!
Kapot kan hij niet zijn want hij bolt op de oude Pentium 4 1,3Ghz van mijn ouders ( geen USB 2.0 ) !
Google haalde niets uit, misschien dat er ergens open source drivers waren, maar ik vond er alleen voor Linux.
Systeem voor de webcam op te testen:
AMD Athlon XP 2000+
512 RAM
300 Watt voeding
4* USB achter, 2* vanvoor
Ik heb ook gezocht voor 64 bit drivers ( op mijn eige pc draai ik @ WinXPx64 )
maar noch op google, noch op tweakers x64 topic iets gevonden
Misschien dat hier iemand mij kan helpen
Thx!
Snake
Ik heb hier een pcvc820k webcam van Philips liggen maar hij doet niet wat ie moet doen:
Ik installeer de drivers, en steek dan mijn camera erin, en hij werkt perfect.
Maar dan reboot ik en geeft hij groen beeld weer ( zo strepen ), reboot nog eens, geeft hij totaal niets weer. Volledige format ( meerdere keren ) heeft niets uitgehaald, alsook andere USB poorten ( voor en achter, andere USB controller? ), alsook USB 2.0 uitschakelen in de bios heeft niets uitgehaald! Altijd groen/geen beeld! Die webcam is het enigste wat steekt in mijn poorten, dus bandbreedte is het probleem niet!
Kapot kan hij niet zijn want hij bolt op de oude Pentium 4 1,3Ghz van mijn ouders ( geen USB 2.0 ) !
Google haalde niets uit, misschien dat er ergens open source drivers waren, maar ik vond er alleen voor Linux.
Systeem voor de webcam op te testen:
AMD Athlon XP 2000+
512 RAM
300 Watt voeding
4* USB achter, 2* vanvoor
Ik heb ook gezocht voor 64 bit drivers ( op mijn eige pc draai ik @ WinXPx64 )
maar noch op google, noch op tweakers x64 topic iets gevonden
Misschien dat hier iemand mij kan helpen
Thx!
Snake
[ Voor 1% gewijzigd door Snake op 18-09-2005 10:03 . Reden: typo's ]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8