[OE] opeens identiteit vereist maar onbruikbaar *

Pagina: 1
Acties:

• renmoo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-10-2022
Hallo,

Een maat van me heeft iets geks met zijn pc (WinME, OE6). Hij heeft nog nooit een identiteit opgegeven in Outlook Express, maar het bewuste programma wil nu een identiteit weten. Als ik er dan uiteindelijk eentje aanmaak, kan OE niet overschakelen naar deze identiteit. OE start vervolgens niet verder op. Ik kom OE niet eens meer in 8)7

Weet iemand raad???

Thnx,

René

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:41

Outerspace

Admin General Chat
renmoo schreef op zondag 18 september 2005 @ 00:53:
Hallo,

Een maat van me heeft iets geks met zijn pc (WinME, OE6). Hij heeft nog nooit een identiteit opgegeven in Outlook Express, maar het bewuste programma wil nu een identiteit weten. Als ik er dan uiteindelijk eentje aanmaak, kan OE niet overschakelen naar deze identiteit. OE start vervolgens niet verder op. Ik kom OE niet eens meer in 8)7

Weet iemand raad???

Thnx,

René
Alle emailtjes die lokaal zijn opgeslagen even backuppen, en dan Outlook Express opnieuw installeren :?

[ Voor 2% gewijzigd door Outerspace op 18-09-2005 15:23 . Reden: typo ]

Wauw, een sig!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
Hij gaf een tip die achteraf niet relevant bleek. Daarom staat er ook bij dat het voor 91% is veranderd).

Ik pas trouwens je topictitel even aan zodat het meer dan alleen het programma noemt :)

Backuppen & dan reinstall is inderdaad waarschijnlijk de snelste oplossing.

Check evt wel eerst even items als http://support.microsoft.com/?kbid=209169 en http://www.insideoutlookexpress.com/problems/errors.htm

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-08 23:34
Je e-mailtjes vind je in;
C:\Documents and Settings\{Gebruikersnaam}\Local Settings\Application Data\Identities\{identiteit}\Microsoft\Outlook Express

Kopieer die map even naar een veilige plek..

• renmoo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-10-2022
Hallo,

Allemaal bedankt voor de reacties, maar tot nu toe heeft niets geholpen...

Ik heb wel gezien dat er iedere keer veel (± 30) nieuwe identiteiten staan in de map

C:\Windows\Application Data\Identities (Het OS is WinME :( :( )

Ze zijn bijna allemaal leeg op 1 na. Daar staat wel het Postvak In, Postvak Uit, enz. Dit zal wel de goede identiteit zijn, maar om 1 of andere manier ziet OE dit niet. Als ik de overige verwijderen zijn ze de volgende opstart gewoon weer aanwezig. Weliswaar met andere namen, maar toch...Ik zit nu te denken aan spyware of 'n virus dat dit gedrag (aanmaken van 30 identiteiten...) veroorzaakt.

René