[HTML] Overbodige horizontale scrollbalk in IE*

Pagina: 1
Acties:

• Xalopalyps
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:37
Beste Tweakers..

Ik heb een probleem met mijn website, het probleem is namelijk dat ik een enorme horizontale scrollbalk krijg in Internet Explorer en in Firefox niet.

Het gaat om bijvoorbeeld deze pagina: http://www.weerstation-leeuwen.nl/index.php (in Internet Explorer)

Als ik het groene plaatje verwijder is het over en het ligt echt niet aan het plaatje want ik heb het ook bij andere pagina's waar een ander plaatje opstaat.

Weet iemand waar het aan kan liggen? Ik ben nu al een uur of iets dergelijks aan het zoeken

Mvg Xalo..

• Nick The Heazk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09-2024

Nick The Heazk

Zie jij er wat in?

Brakke HTML code:

Je hebt op regel 57 een rij afgesloten met <tr> ipv </tr>

Regel 57 na het parsen van de pagina uiteraard

Performance is a residue of good design.

• Xalopalyps
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:37
Nick The Heazk schreef op zondag 18 september 2005 @ 00:49:
Brakke HTML code:

Je hebt op regel 57 een rij afgesloten met <tr> ipv </tr>

Regel 57 na het parsen van de pagina uiteraard
Gefixt.
Het is in principe goede HTML-code, ik zou het ook graag totaal in CSS zien, maar daar heb ik echt geen tijd/zin voor :)
Als het zo werkt is het ook goed, alleen IE doet alles verpesten :P

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als het zo werkt is het goed, maar dat doet het blijkbaar niet. ;)

Verder hoort HTML in Webdesign & Graphics, zoals je ook in onze FAQ en stickies had kunnen lezen. Lees dus in het vervolg eerst even de FAQ van het subforum waar je in wil posten door alvorens je een topic opent. :) Ook is je titel nogal nietszeggend: aan "Internet Explorer fout" zie ik niet wat je probleem is. Een goede titel is een visitekaartje voor je topic; als een titel duidelijk is, zullen mensen het topic eerder openen. Kun je daar dus in het vervolg ook op letten? :)

Verder: als ik in Webdesign & Graphics even een snelle search dus, dan kom ik redelijk wat veelbelovende topics tegen waar je volgens mij wel een antwoord uit moet kunnen halen. Staat daar niets bruikbaars bij? :)

PW>>WG

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.