Toon posts:

[MC05] Wat voor pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 94 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gezocht maar niet gevind dus.. :9

Over 2 jaar ga ik studeren in Delft, maar wil zeker een beetje lekker wonen. Ik had zo eens gedacht, 'waarom geen Media Center gebruiken?'. Op de website van microsoft staat zo'n mooie 'design studio' voor MC. Ik heb een pc nodig met windows media center (vista version tegen die tijd?), dat snap ik. Maar wat voor verdere hardware zou ik dan nodig hebben? Mijn waarschijnlijke hardware tegen die tijd :

- 3.0 ghz P4 (ik weet niet zeker of het dan al dual core is, money is a pain |:()
- AGP moederbord, Asus P4PE-Deluxe (of SLI/Crossfire moederbord, in combinatie met dual core cpu..)
- Asus X850XT (of een SLI/Crossfire videokaart-setup (iig PCI-E)), dus met DVI-out
- Creative X-Fi FPS Fatal1ty geluidskaart
- een wat oudere Pinnalce TV-Tuner kaart, hij werkt op een of andere manier nog :P

Zou ik dan nog andere dingen moeten hebben, of hoe werkt het precies? Moet ik mijn c-antenne op mijn pc binnen laten komen of via die 'Media Center Extender' gebeuren?

Ik hoop dat iemand hier ervaring met MC heeft en me kan vertellen hoe ik dit alvast voor kan bereiden etc :)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Double J
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 11:47
Wat wil je nou eigenlijk?? Over 2 jaar een computer kopen/bouwen en nu al de hardware uitzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 00:03:
ik heb gezocht maar niet gevind dus.. :9
Kijk dan over twee jaar nog eens.
Over 2 jaar ga ik studeren in Delft
Wat ga je dan hebben aan info van nu, waar overigens zat over te vinden is :?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.