Toon posts:

Software voor Panasonic Centrale ? (KX-TD612)

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb van iemand een centrale gekregen waar ik wat mee kan spelen; Panasonic KX-TD612. Om het ding te configureren heb je volgens mij Software nodig, TD612PC. Helaas kan ik deze software niet vinden. Ik heb er ook een Systeemtoestel bij, een KX-T7533 maar volgens mij kan ik het apparaat hier niet mee configureren, ik kan hier niets over vinden in de handleiding van het toestel.

Natuurlijk heb ik de handleiding er op na geslagen om te kijken wat en hoe ik het apparaat kan configureren maar ik kom er toch steed op uit dat ik de software nodig heb.

Weet iemand of deze software aan te schaffen is bij Panasonic ? MIsschien is de software te downloaden, ik kan op google en Panasonic niets vinden helaas.

Iemand een tip ? De handleinding geeft namelijk weer wat je met het apparaat kan doen, niet hoe, ja software ;)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die hier met deze centrale werkt ? Op de panasonic-site is niets te vinden over deze software; Hoe te verkrijgen.

Verwijderd

Topicstarter
De software is voor handen sinds deze week. Ik heb ook de laatste firmware voor deze centrale, iemand ervaring met het uploaden hiervan ?

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:11:
De software is voor handen sinds deze week. Ik heb ook de laatste firmware voor deze centrale, iemand ervaring met het uploaden hiervan ?
Staat dat niet in de handleiding of op de site van panasonic?

Verwijderd

Topicstarter
ShellGhost schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:13:
[...]

Staat dat niet in de handleiding of op de site van panasonic?
Ik heb het niet kunnen vinden. Dit wordt er vaker niet in gezet zodat je dealer jedealer blijft, je kunt gewoon niet weg bij de beste man.

Ik kan wel in de handleiding vinden hoe ik een ISDN-nummer toe zou moeten voegen, het probleem is dat dit niet helemaal werkt of niet geheel opgeslagen wordt ? De Centrale is niet defect !