Waar kan je deze laptop kopen?

Pagina: 1
Acties:

• assembler
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Bij laptops4u.nl kan je deze laptop kopen:

ASUS A7Vc-R002H

laptops4u.nl/info/a7vc-r002h.html

Weet iemand nog andere zaken waar je dit type kan kopen?

Ik heb verschillende zaken gevraagd maar niemand kan hem leveren.

Je hebt ook de A7Vc-R004H, maar die zoek ik dus niet, die is wel goed leverbaar.

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
pricewatch: Asus A7Vc-R004H (P-M 750; 512MB; 100GB; DVD+/-RW; 17"TFT; WXP Home)
EDIT: Sorry, ander type, maar lijkt erop :+

[ Voor 37% gewijzigd door Tofu op 17-09-2005 22:42 ]

• assembler
  • Niet online
Ja, dat zei ik toch al, de r004h is wél goed leverbaar, maar ik wil de r002h :)

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

het antwoord op je vraag weet ik niet, maar waarom zou je hem dan niet bij laptop4u halen. Er zijn heel wat mensen erg tevreden over die winkel, waaronder ik (asus m6va van laptops4u). Ze zijn een van de goedkoopste en hebben ook naar mijn ervaring een erg goede service. Je kan hem ook helemaal aanpassen dus ik zou niet echt verder zoeken hoor, als je me niet gelooft, kijk dan de shopsurvey effe na.

Powered by: blond bier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Laatst online: 21-07 16:23
waarom wil je em ergens anders kopen? en wat is er mis met die andere? hij is nu in de aanbieding, zou k toch niet te lang wachten
probeer anders google?

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
Even ter reactie op de bovenstaande post.

Ik had idd al de shopsurvey gelezen over deze winkel, en deze is zeer goed.

Alleen wil ik de laptop eigenlijk bij een groothandel bestellen (via bedrijf, geen btw, lagere prijs enzo)

En ik vond het zo vreemd dat deze dus verder nergens te koop is.

Als je met google zoekt op 'a7vc r002h' krijg je alleen de pagina's van laptops4u en tweakers.net :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Laatst online: 21-07 16:23
waarom bel je niet evenmet laptop4u? die kunnen vast wel iets regelen voor je om het zonder btw enzo te doen.

maar waarom wil je eigenlijk niet aan de r004h? wat is het verschil? of wil je de aanbieding?

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 20:59
De BTW zal ook bij laptops4u wel op de factuur staan hoor :? . Misschien is de prijs bij laptops4u wel gelijk met een groothandel.

[ Voor 36% gewijzigd door Borizz op 18-09-2005 23:41 ]

If I can't fix it, it ain't broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

_assembler_ schreef op zondag 18 september 2005 @ 23:21:
Alleen wil ik de laptop eigenlijk bij een groothandel bestellen (via bedrijf, geen btw, lagere prijs enzo)
Je kan ook bij een detailhandel spullen kopen zonder er BTW over te betalen hoor. Gewoon op de rekening laten specificeren hoe hoog de BTW is (doen ze als het goed is standaard al), en vervolgens kun je bij de Belastingdienst regelen dat je dat terugkrijgt (of iets dergelijks, hoe dat precies werkt staat vast op hun site). :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een week geleden een laptop van laptops4u! :) Prima winkel, had mn laptop binnen 1 dag.. (Asus A6Va) Je krijgt een bon waarop de btw is vermeld, ik heb de btw ook terug.. :) (Via mn pa zn bedrijf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assembler
  • Niet online
djmurcielago schreef op zondag 18 september 2005 @ 23:35:
waarom bel je niet evenmet laptop4u? die kunnen vast wel iets regelen voor je om het zonder btw enzo te doen.

maar waarom wil je eigenlijk niet aan de r004h? wat is het verschil? of wil je de aanbieding?
De r004h heeft een minder snelle processor, minder geheugen, en een langzamere schijf (wel groter)

Ik zal het nog iets verder uitleggen:

Ik mag van m'n mijn stagebedrijf iets uitzoeken wat zij dan voor mij kopen, als stagevergoeding.
Ik vind deze laptop erg interessant, maar ik denk niet dat m'n stagebedrijf hem bij een andere gewone winkel wil kopen ( ik denk dat hun eigen leverancier hem ook niet kan leveren)

Hopelijk is mijn reden zo wat duidelijker.

Ik denk dat ik ze gewoon moet vragen om bij die winkel te kopen.

Bedankt voor de tips allemaal.
Pagina: 1