[Muis]Problemen met selecteren en Typen

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02 23:20
Hoi mede-tweakers,

Sorry dat ik jullie op deze mooie Zaterdag avond nog moet lastig vallen. O-)
Ik zit met een probleempje mijn muis doet extreem raar.

Ik zit met het volgende probleem, als ik in Internet explorer zit en ik ben stukje text aan het lezen, als ik dan met mijn muis over dat stuk text heen ga (om te selecteren) dan sprint mijn aanwijzer weg of.. ik weet niet wat er precies is maar dan kan ik dus niet alles selecteren,
Ook toen ik bij Search was wou ik wat intypen en na een aantal seconden springt mijn muis weg en is het 'Search' balkje weer leeg,

Search (+google) & FaQ konden mij niks zinvol opbrengen, het ging allemaal over vuile muismatten etc, waar ik geen last van heb

Bij Voorbaat Veel dank ! _/-\o_

edit:+
Duidelijke beschrijfing van Selecteer gedoe.

Als ik een lap text selecteer, dan stopt mijn muis met selecteren en moet ik opnieuw aanklikken om te selecteren, waardoor ik dus alleen grote texten in stukjes over kan nemen, en dus soms een paar keer bezig ben om een stuk text van 200 regels over te nemen

[ Voor 20% gewijzigd door NomadTitan op 17-09-2005 21:18 ]

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Al een andere muis geprobeerd?

• NomadTitan
ja, hetzelfde probleem...

ik zie nu dat als hij ermee ophoud dat hij opeens 'Alles' van een hele pagina selecteerd, ik snap er niks van.. Help !! :( met Slackware 10.2 heb ik nergens last van alleen in windows ---> *blaming Bill gates :P O-)

[ Voor 77% gewijzigd door NomadTitan op 17-09-2005 22:01 ]

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:48

breinonline

Are you afraid to be known?

Wat voor muis is het, via PS/2 of USB aangesloten? Heb je je pc op virussen en spyware gecontroleerd? Doet de muis dit alleen in IE of ook in andere programma's? Welk besturingssysteem gebruik je?

[ Voor 3% gewijzigd door breinonline op 17-09-2005 21:31 ]

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• NomadTitan
breinonline schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 21:31:
Wat voor muis is het, via PS/2 of USB aangesloten? Heb je je pc op virussen en spyware gecontroleerd? Doet de muis dit alleen in IE of ook in andere programma's? Welk besturingssysteem gebruik je?
Het is een USB Logitech muis type m-uv55a , ik heb gecontrolleerd op virusen en spyware,
Het is niet alleen bij IE ook bij firefox en andere applicaties

ik draai Win XP Build 2600 SP1

[ Voor 5% gewijzigd door NomadTitan op 17-09-2005 21:40 ]