Facts don't care about your feelings
Who is John Galt?
A:\ntldr wil kopieeren naar C:\ntldr
attrib a:\ntldr -h -s
copy a:\ntldr c:\
attrib a:\ntldr +h +s
attrib c:\ntldr +h +s +r
Met xcopy zou ook kunnen maar ik weet niet oftie dan ook system files meeneemt.
edit: huh hij zegt nog steeds Bad command or file name
snap het al. ik heb dat bestand attrib.exe niet
[ Voor 86% gewijzigd door YoshiBignose op 17-09-2005 21:26 ]
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Maakt toch niks uit of je de Recovery Console gebruikt of MS-DOS? Daarna kopieeren ze het bestandje van de Windows CD. Dat mag toch ook een floppy zijn? En voor het gemak vergeten ze in die KB de attributes goed te zetten. Ik zet dus nogal m'n vraagtekens bij 'de beste manier'.Harm schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 21:34:
Mjah, het lijkt me nogal onzinnig om dit via DOS te doen door zelf dingen te kopiëren als de correcte oplossing inmiddels door Jazzy is gemeld. Dát is de manier die Microsoft aanraadt en dat zal dus ook wel de beste manier zijn, ze hebben die oplossing tenslotte niet voor niets in de KB gezet.
Pas de attributes eens aan en reboot een keer.TheBorg schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 21:38:
[...]
En voor het gemak vergeten ze in die KB de attributes goed te zetten. Ik zet dus nogal m'n vraagtekens bij 'de beste manier'.
Dan haal je toch even eentje uit een andere pc en hang je die toch even aan die pc? Ben je nou tweaker of niet?YoshiBignose schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 21:50:
ja ik was vergeten te zeggen dat ik geen cdrom speler heb...
edit: ooookkk het is gefixed. thnx allemaal
[ Voor 61% gewijzigd door YoshiBignose op 17-09-2005 22:07 ]
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt