Weten jullie of Quake 3 en Unreal Tournament werken onder Windows 2000 proffessional? Wil 2K gaan installeren ivm stabiliteit aangezien dit systeem de server is maar wil wel kunnen gamen thuis!
Het draait wel, maar ik had met de 6.31 drivers FPS van 10 in tegenstelling to rond de 40/60 met win98
Veel verschil dus.
Maar ik hoor er ook goeie verhalen over.
Veel verschil dus.
Maar ik hoor er ook goeie verhalen over.
Verwijderd
van het weekend heb ik dualboot Win2k erop gezet. Meteen gekeken naar game prestaties...
en ik heb weinig tot geen problemen ermee!
FPS drop valt wel mee(okay elke FBS is er een!), en dat alles met alleen Service pack1 erover en standaard drivers!! En UT draait als een jekko, maar er is nou eenmaal wel een drop in FPS, want win2K vraagt wat meer van je systeem. Daar kom je nou niet onderuit. Maar STABIEL!!!! en dat is zoooooo relaxed. Crash??? gewoon proces killen. Heb wel echte systeem crashes gehad, maar nog niet door een spel zelf!!
en ik heb weinig tot geen problemen ermee!
FPS drop valt wel mee(okay elke FBS is er een!), en dat alles met alleen Service pack1 erover en standaard drivers!! En UT draait als een jekko, maar er is nou eenmaal wel een drop in FPS, want win2K vraagt wat meer van je systeem. Daar kom je nou niet onderuit. Maar STABIEL!!!! en dat is zoooooo relaxed. Crash??? gewoon proces killen. Heb wel echte systeem crashes gehad, maar nog niet door een spel zelf!!
Het vraagt meer van je systeem, maar zal een RAM upgrade dan beter gaan werken? Of ligt dat vooral aan de rest van je systeem?
Ik heb het namelijk geprobeerd met 128MB. Maar sinds kort heb ik 256. Zou het het proberen nog een keer waard zijn?
Ik heb het namelijk geprobeerd met 128MB. Maar sinds kort heb ik 256. Zou het het proberen nog een keer waard zijn?