Microsoft Windows Xp Sp2 en 1 fout!

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 16:00
Hallo.. ik heb een groot probleem.. Ik heb hier 2 cds liggen.. een sp1 en een sp2 cd en ik wilde windows opnieuw installeren (hij ging heel traag) Maar nu vraagt hij bij de sp2 en 1 cd om de file asms, dan zegt ie dus dat je CD2 er in moet doen maar er is dus geen cd 2.. De cds zijn al redelijk oud dus ik dacht dat zij kapot waren.. Ik naar de winkel nieuwe kopen vraagt ie precies hetzelfde! Weet iemand hoe je dit probleem kunt verhelpen want ik heb dus een nieuwe videokaart (x800 pro) en die wil ik dus wel ff uitteste!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Gebruik je nu een nieuw gekochte MS XP SP2 CD met Licentie? Hoe dan ook, hier staat denk ik wel de oplossing:

http://support.microsoft....spx?scid=kb;EN-US;Q311755

[ Voor 50% gewijzigd door Guardian Angel op 17-09-2005 19:42 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

Hoe installeer jij windows opnieuw?
Gewoon erover heen.. of een formatje ?

Waarom gebruik je niet de sp1 cd om je pc te installern en update je hem daarna.
Wat doet het systeem als je de sp1 cd erin doet zodra hij om cd2 vraagt?
Een cd gaat niet spontaan kapot en het lijkt me ook sterk dat als je al 2xp cd's en licenties thuis heb liggen dat je er nog een gaat aanschaffen omdat de installatie even niet werkt.

Hoor ik hier iemand roepen "illegale downloads?" >:)

Maar de grote vraag blijft.. wat heb je zelf al gedaan behalve een nieuw cdtje "gekocht"?

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-08 16:00
Ik heb hem geformat.. Dus ik kan niks meer.. Dus aan die oplossingen die op microsoft staan heb ik dus niks aan omdat ze er van uit gaan dat windows xp er nog op staat maar dat is dus niet het geval en ik weet niet eens hoe je moet downloaden.. >:)

[ Voor 6% gewijzigd door thecompany op 17-09-2005 19:59 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Natuurlijk :Z
Method 3
If you are not using a retail Windows XP CD-ROM with a hologram (for example, if you are using a burned CD-ROM), try to run the Setup program from a retail CD-ROM with a hologram. To verify this, start the computer by using Recovery Console, and then check the C:\$win_nt$.~ls folder. Look for the Asms folder. If the folder is missing or the files that it contains are zero bytes, the CD-ROM was not burned correctly.
Ik zou dus dat artikel nog eens lezen maar dan wél goed.

[ Voor 7% gewijzigd door Guardian Angel op 17-09-2005 20:07 ]

ARME AOW’er