hallo ik heb hier een probleempje met mijn nieuwe systeem , heb sinds kort een AMD64 systeem in elkaar gezet met de volgende onderdelen :
3700+ socket 939
DFI N-Force 4 Ultra-D
2 reepjes ocz VX Gold
2 raptors
X 700 PRO
Het probleem wat ik heb is dat hij bij het booten aangeeft ( bios checksum error ) waarna hij wel gewoon doortstart en ik in windows kom , alleen als ik een game wil spelen hangt heel de pc en doet hij niets meer , en kan ik hem niet normaal afsluiten of iets dergelijks . Ook heb ik af en toe dat het menu start links onderin maar voor de helft word weergegeven vanwege een witte streep erdoor heen , heb ik overigens ook regelmatig op internet pagin's !

Ik heb gewoon netjes alle drivers geinstalleerd via me apparaatbeheer en heb ook al aantal vga drivers geprobeerd maar er veranderd niets !
Iemand enig idee wat dit is of hoe het verholpen kan worden ?
Excuses als dit topic niet in in de juiste catogorie is geplaatst !
Alvast bedankt !!
3700+ socket 939
DFI N-Force 4 Ultra-D
2 reepjes ocz VX Gold
2 raptors
X 700 PRO
Het probleem wat ik heb is dat hij bij het booten aangeeft ( bios checksum error ) waarna hij wel gewoon doortstart en ik in windows kom , alleen als ik een game wil spelen hangt heel de pc en doet hij niets meer , en kan ik hem niet normaal afsluiten of iets dergelijks . Ook heb ik af en toe dat het menu start links onderin maar voor de helft word weergegeven vanwege een witte streep erdoor heen , heb ik overigens ook regelmatig op internet pagin's !

Ik heb gewoon netjes alle drivers geinstalleerd via me apparaatbeheer en heb ook al aantal vga drivers geprobeerd maar er veranderd niets !
Iemand enig idee wat dit is of hoe het verholpen kan worden ?
Excuses als dit topic niet in in de juiste catogorie is geplaatst !
Alvast bedankt !!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2005 17:43 ]