www.overclocking-ram.de iemand hier al geheugen besteld ??

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 07:34

LyP0

it is I , you worst nightmare

Topicstarter
ten eerste srry als dit in t verkeerde subforum staat maar ik wist niet of ie nu bij pmg of bij doc moest.

Nou hier komt t, in het winbond utt oc topic werd ik gewezen op deze winkel en ging er eens rond neuzen. Mijn ogen vielen op het geil one tccd wat ook direct uit lager leverbaar was voor een prijs van 234,95 per 2x 512 mb. Zo gezegd zo gedaan, het geheugen besteld en meteen 10 min er na betaalt via internet rekening. Dit is nu al bijna 2 weken geleden, dat vond ik maar nix dus mailde ik eens en kreeg een mail met : ja ze zijn gister op de post gegaan, nou goed ik dus maar weer blijven wachten maar nu 5 dagen later is er nog steeds nix geweest. Ik krijg zo langzaam aan het gevoel dat ik belazerd ben...
heeft iemand anders ervaring met deze internet shop ??
een verzending mag toch nooit zo lang duren toch ?? lijkt me sterk dat de postbode die al een week t bezorgen is.
Ik heb alle nummers en adressen meedere keren gecheckt maar het staat toch echt allemaal netjes en correct ingevuld. Ze hadden de betaling al een dag er na binnne kreeg ik de horen via een mail en er werd gezegdt dat t geheugen meteen leverbaar is dus dan moet ik t toch normaal na 1 of max 2 weken hebben.
kan iemand me helpen door zijn of haar ervaringen te delen ??
bvd
LyP0

ik voel me lekkaah !!!

• Iet
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-08-2025

Iet

Nouja zo te horen heb je (zonder de site bekeken te hebben), naast de mogelijkheid dat je opgelicht bent, de volgende mogelijkheden:
- ze zijn langzaam in afhandeling (gebeurt zelden, maar..)
- ze hadden ze nog niet binnen, en hebben gelogen uit angst de verkoop terug te moeten draaien
- ze zijn echt verstuurd en de verzending vanuit duitsland (.de) duurt lang.

I use a <insert heavy config>."Dude! Solitaire must load like instantly"

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ze zullen vast wel iets van een T&T nummer hebben lijkt me. Als je dat eens opvraagt en kijkt waar het pakketje uithangt.
Kijk ook eens in de shopsurvey, daar kun je het beste met dit soort dingen terecht.

en ja, verzendingen vanuit het buitenland kunnen lang duren (hoewel het soms ook miraculeus snel is).

[ Voor 21% gewijzigd door TERW_DAN op 17-09-2005 16:35 ]

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 07:34

LyP0

it is I , you worst nightmare

Topicstarter
heb de hele site door gespit van te voren, kijk maar eens in de agb maar daar staat niets over verzendingen naar t buitenland en tijden ofzo. ik heb wel degelijk gekeken voor ik dat besteld heb.
1 omdat andere tweakers er ook wat besteld zouden hebben ( ergens gelezen in mem topic) had ik niet de gedachte dat dit nep zou zijn
2 ze staan geregistreerd bij een of ander internationaal iets ( belangrijk volgens mn vader )
3 het ziet er allemaal erg normaal uit voor een internetshop

btw t word volgensmij verzonden via dhl of gewoon via post naar post want er staat nix over een appart bedrijf als tnt of ups

[ Voor 12% gewijzigd door LyP0 op 17-09-2005 16:40 ]

ik voel me lekkaah !!!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Dit is imho toch iets voor in shop survey van de frontpage dan voor PMG, denk dat je je ervaringen daar beter in kan posten :)

hier hoort het althans niet thuis en derhalve gaat dit topic op slot :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.