Toon posts:

[XP] kan niet meer aanmelden door panda antivirus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik heb sinds kort windows xp geinstalleerd, en ik heb een probleem met mijn antivirus ( wat ik met vorige windows versies niet had ) ik gebruik panda titanium antivirus, en als ik mij aanmeld op mijn account van xp, dan start panda wel, maar als ik mij afmeld, en ik wil een andere gebruiker aanmelden, dan vraagt hij ten eerste een paswoord, wat niet één gebruiker bij ons heeft, en als je dan probeert aan te melden zonder paswoord in te vullen, dan vermeld hij een fout van ( 0x000... ) ik weet wel zeker dat het aan panda ligt, want als ik panda afsluit voor ik afmeld, heb ik dat probleem niet

kun je mij helpen?
joene

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:59

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Als jij in veilig modus opstart, moet je je msconfig even aanpassen.
Schakel die even uit, herstart de boel en klaar is kees :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Panda support emailen of hun FAQ lezen, tot nu toe ben ik erg te spreken over Panda's support afdeling.

Verwijderd

Topicstarter
maar ik kan nog aanmelden, maar dan moet ik mijn pc opnieuw starten, en ik zou graag nog mijn antivirus gebruiken hooor, ik betaal niet voor niets een licentie van 40 eur!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Panda is leuk maar niet als die gaat update terwijl je een oude versie installeerd. Dan gaat het echt mis. Als het werkt werkt het vaak goed maar het kan ook goed fout gaan. Je kan het beste via het forum zoeken van Panda. Dat werkt vaak vrij goed.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-03 13:04
Zoals fridgeman al zei, voor die 40 euro heb je ook recht op support ;)

Is dit probleem trouwens altijd al geweest, of trad dit zomaar op? Anders kan je misschien reconstrueren wat je gedaan had wat het probleem kan veroorzaken.

Verder ook kijken of er misschien nieuwe updates zijn voor windows (SP2 al geïnstalleerd?) en of er misschien patches zijn voor panda? :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Panda eraf gooien en de nieuwste er op zetten Deeplinkje

Of had je het al gefixt?

offtopic:
Als de software van Panda ook zo in elkaar zit als hun site vraag ik me af waarom ze nog niet falliet zijn

(Je bent trouwens voor 10 euro geript, want Panda koop ik hier voor 30 euro, als consument)

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2005 21:39 ]

Verwijderd

Ik zet het OS nog even vooraan in je topictitel :)
Pagina: 1