Een vriend van me gaf me deze http://www.euroipods.com/ link. Het ziet er naar uit dat je hier zomaar gratis iPods vandaan kan halen? Hij beweerde iig van wel. Ik heb alleen zo mijn twijfels hierover. Een tijdje geleden was hier ook zo'n Amerikaanse variant van dacht ik. Nu is het zeker tijd voor Europa? Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? Is dit gewoon pure oplichterij of werkt het echt?
Ja, hier is ook eens zo'n topic geweest over een actie met een Sony Vaio laptop. Voor zover ik weet heeft diegene zijn laptop nooit ontvangen.
EZLaptop.com is het wat? En wat houdt het in?
Dit was dat topic.
EZLaptop.com is het wat? En wat houdt het in?
Dit was dat topic.
[ Voor 34% gewijzigd door DrivinUCrazy op 17-09-2005 16:10 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Gratis iPods?
If it sounds to good to be true, it probably is.
Oplichterij, gratis iPods scams zie je overal tegenwoordig.
If it sounds to good to be true, it probably is.
Oplichterij, gratis iPods scams zie je overal tegenwoordig.
't Is wel makkelijk om het weg te wuiven natuurlijk, en ik moet toegeven dat ik het ook moeilijk vind om te geloven. Maar dan kom je opeens op deze site uit: http://www.geek.com/news/...Aug/gee20040819026544.htm Die dit bericht weergeeft:
Voor de duidelijkheid; dit gaat dus over de Amerikaanse variant.NEWS
A new site has popped up on the Internet called FreeiPods.com that surprisingly has seen little business until recently. It does exactly what it says on the tin and offers surfers a brand-new free iPod. The catch you ask? Well, it's pretty minimal actually; all you have to do is sign up to one of a number of free trials to services such as AOL or RealNetworks and also get 5 friends to do the same. After the free trial has ended you can easily cancel and receive your free iPod in the post.
Many people have been sceptical of such a scheme due to the many matrix or pyramid schemes seen on eBay and around the web also offering free iPods. This one is legitimate however and is run by Gratis Internet, a well-known Washington based customer acquisition company. Their goal is to link up with advertisers and publishers and then try to steer as many customers as possible in their direction.
Gratis make their money from the actual companies they send customers to receiving a lump sum for everyone that signs up. Many testimonials have surfaced from people who have received iPods from the offer and encouraging others to sign-up. Some people have even started affiliate websites called "conga lines" to show people this isn't a con.
[ Voor 16% gewijzigd door Atomius op 17-09-2005 16:12 ]
Owja, van dat soort piramide dingen, dat werkt nooit.
Denk je nou echt dat je zomaar even een gratis iPod krijgt?
Denk je nou echt dat je zomaar even een gratis iPod krijgt?
Verwijderd
Het idee is volgens mij dat jij geld betaald, en anderen ook geld laat betalen. Zodra er 1000 mensen geld hebben betaald, geven ze 1 iemand een iPod. Bij 2000 mensen krijgt er nog iemand een iPod, etc. Jij betaalt mee aan de iPod voor degene die zich als eerst inschreef. Het duurt heel erg lang, tegen de tijd dat jij je iPod hebt, zijn er allang 20 nieuwe iPods.
jij verdient geld voor dat bedrijf en krijgt je ipod toch nooit 
dat bedrijf lacht zich dood aan de mensen die erin trappen volgensmij
dat bedrijf lacht zich dood aan de mensen die erin trappen volgensmij
(toetersbellenanimatie)---GEFELICITEERD JE BENT DE 1000000000 BEZOEKER VAN DE SITE KLIK VOOR EEN GRATIS BMW Z4--- (toetersbellenanimatie)
Kom op man, niets is gratis in de wereld.
Kom op man, niets is gratis in de wereld.
Tegen die tijd dat jij je iPod krijgt is het bedrijf al lang 20x failliet of bestaat het niet meer, en kom je er achter dat je opgelicht bent.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 16:25:
Het idee is volgens mij dat jij geld betaald, en anderen ook geld laat betalen. Zodra er 1000 mensen geld hebben betaald, geven ze 1 iemand een iPod. Bij 2000 mensen krijgt er nog iemand een iPod, etc. Jij betaalt mee aan de iPod voor degene die zich als eerst inschreef. Het duurt heel erg lang, tegen de tijd dat jij je iPod hebt, zijn er allang 20 nieuwe iPods.
[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 17-09-2005 18:08 ]
Bij de eerste stap moet je al 15 euro uitgeven die 'trail'. Dat is al niet gratis meer.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
maar ondertussen hebben ze wel de gegevens van een paar duizend man, nog voor ze failliet gaan, en die verkopen ze dan lekker door...
He jammer... Da's 't enige wat ik erover kan zeggen.
Tsja, als het zo makkelijk wasWizZie- schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 18:16:
He jammer... Da's 't enige wat ik erover kan zeggen.
Verwijderd
de amerikaanse variant was echt
was op gtech4tv die gast daar had hem echt ontvangen
laten zoon andere gast ook
Mijn mailbox zit vol met dit soort spam, vandaag (of eerlijk gezegd: de afgelopen 2 weken, vandaag keek ik weer eens n.a.v. dit topic) zijn het vooral... Apple producten.
Het komt dus echt in golven, aantal 'gratis' camera's neemt af zie ik.
44/101 spamberichten gaan over 'gratis' dingen, waarvan 11 met Apple producten (hoewel het vooral iBooks zijn). En het valt mij op dat de golfclubs in de aanbieding zijn
Het komt dus echt in golven, aantal 'gratis' camera's neemt af zie ik.
44/101 spamberichten gaan over 'gratis' dingen, waarvan 11 met Apple producten (hoewel het vooral iBooks zijn). En het valt mij op dat de golfclubs in de aanbieding zijn
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Mjah, en hoeveel mensen hebben niks gekregen? dat wordt zeker niet vermeld.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2005 @ 18:41:
de amerikaanse variant was echt
Oja, iPods zijn atm hot, dus proberen mensen daar op slinkse wijze geld aan te verdienen.
Dit topic gaat dicht, omdat het gewoon het zoveelste piramide constructie spam verschijnsel is.
En daarnaast, omdat iPods in Apple Talk horen
Dit topic gaat dicht, omdat het gewoon het zoveelste piramide constructie spam verschijnsel is.
En daarnaast, omdat iPods in Apple Talk horen
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()