Nummerweergave werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Ik heb al 2 uur allerlei telecom sites doorgespit maar ik krijg maar geen antwoord / oplossing op mijn probleem:

Ik heb thuis een isdn aansluiting met daarachter een quatrovox 2. Dus op poort 1 heb ik nummer herkenning. Dat werkt ook prima met een standaard melder en ook met mijn oude telefoon. Nu heb ik dan eindelijk het toestel wat ik graag wou hebben: de samsung r6100 dect. Dit is een ouder toestel maar het model en de functies spraken mij altijd al aan. Alleen werkt dus de nummerweergave niet :(

Nou schijnt het zo te zijn dat sommige toestelen idd niet werken achter een centrale. Ook schijnt daar wel een oplossing voor te zijn die ik dus helaas niet kan vinden.

wat ik wel gevonden heb is de stopweerstand over de stekker plaatsen. Echter werkt dit alleen rechtstreeks op een anaoge lijn.

Weet iemand hier meer van of heeft wellicht een oplossing ?

nb ik weet niet zeker of dit het goede topic is, wellicht moet hij haar HA ?

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04-2025

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Wat dacht je van Internet en Telefonie ;) ?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:24
Uitstekend voorstel, daar stuiter ik 'm dan ook vanuit AV heen :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-02 18:50

TommyGun

Stik er maar in!

Hier ook. Telefoon van UPC + nummerweergave maar er komt niks op de telefoon te staan.

En nee, er hoeven geen batterijen in :P

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Ray
mm volgende keer weer wat beter in de topiclijst kijken :) thx voor de move. Ik heb er nog eens wat tijd aan besteed maar het wil echt niet lukken. Ik kan ook maar niet vinden wat de verschillen nu zijn tussen de toestellen waarom het niet zou werken. Ze zijn beide dect en gap. Ik lees wel iets over lsk en dftm maar ook daar kan ik geen verschillen in vinden. Ik baal er behoorlijk van :(

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:40

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

TommyGun schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 23:55:
Hier ook. Telefoon van UPC + nummerweergave maar er komt niks op de telefoon te staan.

En nee, er hoeven geen batterijen in :P
En de overeenkomst tussen een KPN ISDN lijn met thuiscentrale en (digitale?) telefonie van UPC is :?

Misschien handig dit in eigen topic te doen ipv andermans topic te kapen :o
Ondersteunt je toestel wel FSK-signalering? - dat is het eerste voor jou om te controleren. Voor TS niet relevant want KPN gebruikt DTMF signalering ipv FSK

Oslik blyat! Oslik!

• mikenl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-11-2023

mikenl

BMW 730i

Is de Dect telefoon een ISDN model of een analoog toestel op de analoge poort van de quattrovox ?

Heb hier ook namelijk de situatie ; ISDN centrale -> Dect toestel, dit werkte echter alleen met een ISDN dect toestel.... :(

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?

• Ray
ik heb een isdn hoofdlijn met daarachter de fox. de dect telefoon zit gewoon op de analoge poort. Ik kan helaas niet vinden welk protocol de telefoon ondersteunt. Vreemde is dus wel dat ik nu een brakke profoon op dezelfde poort hebt waarbij de nummerweergave werkt en op de fijne samsung geeft hij geen kik. De samsung is al wel wat ouder maar dat lijkt me niet het probleem. Hij ondersteund dect en gap (niet van belang voor de weergave lijkt me, maar goed)

mm vreeeeeemd hij deed het zojuist een keer. Ik kreeg een belletje en jawel ik kreeg ook de melding. Echter als ik met mijn mobiel of een andere huistelefoon mezelf wel weer nix.....GRRR
dit is nog erger dan helemaal niet!

[ Voor 21% gewijzigd door Ray op 18-09-2005 18:17 ]

Pagina: 1