Heeft iemand anders ook wel eens het probleem gehad met de iPod mini dat het geluid links veel sterker is dan rechts? Ik gebruik muziek die ik zelf met iTunes van CD heb gehaald, dus geen gedownload spul. Ook muziek die ik via iTunes gekocht heb heeft dit probleem. Ik heb al andere oordoppen gekocht, dit helpt ook niet: het geluid blijft rechts héél erg zwak. Er zit bij mijn weten geen balance regelaar op de iPod.(gebruiksaanwijzing in zijn geheel doorgelezen, voor het eerst, niets over te vinden.) Het is een iPod van nog geen 7 maanden oud.. (terug naar de winkel ermee?)
Verwijderd
Tsja, je zou altijd kunnen vragen bij de winkel waar je hem gekocht hebt. Ik heb ook even gezocht, voor zover ik kan zien kun je in iTunes niks qua balans instellen. Daarom zou ik zeggen 'het ligt aan je iPod' (productiefoutje??). Ik zou even teruggaan, of even bellen met Apple, misschien kennen ze het probleem.
Als je garantie wilt kan je dat beter doen via Apple zelf. die winkel waar jij m gekocht hebt regelt zijn zaken namelijk via dezelfde garantieprocedure.