Toon posts:

[Torrent] Vaag probleem met de snelheid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ey allemaal;

Ik weet dat er al heel veel topics over trage bittorents gaan, maar mijn probleem stond er niet tussen (heb echt goed gekeken en zelf actie ondernomen ;) )

Ik heb al verschillende clients geprobeerd, maar allemaal met hetzelfde probleem: Traagheid. Hoe meer ik upload, hoe langzamer het gaat, hij staat nu ongeveer op het gemiddelde van me internetnetverbinding en dat gaat dan nog het snelst (ca. 60KB/s down). M'n NAT instellingen staan goed, dat weet ik cker.

Ik heb verschillende torrents geprobeerd, allemaal hetzelfde probleem. Die torrents ook door anderen laten controleren, daar ging het goed. Wat doe ik fout? Er is trouwens geen ander programma die de internet verbinding afknijpt.

Thanx,
PassyB

Verwijderd

Topicstarter
Oww ja, gebruik nu BitComet. Heb een Sweex router en ADSL Lite van XS4ALL.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:01

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 15:34:
Ik heb al verschillende clients geprobeerd, maar allemaal met hetzelfde probleem: Traagheid. Hoe meer ik upload, hoe langzamer het gaat, hij staat nu ongeveer op het gemiddelde van me internetnetverbinding en dat gaat dan nog het snelst (ca. 60KB/s down). M'n NAT instellingen staan goed, dat weet ik cker.

Ik heb verschillende torrents geprobeerd, allemaal hetzelfde probleem. Die torrents ook door anderen laten controleren, daar ging het goed. Wat doe ik fout? Er is trouwens geen ander programma die de internet verbinding afknijpt.
Je geeft niet eens aan wat voor inet pijp je hebt, maar ik gok zomaar dat het een Asynchroon variant is (tenzij je dus SDSL hebt :P) en *dus* is het doodnormaal wat je nu voor probleem beschrijft.
Je hebt al een kleine upload, en als je deze maar genoeg blijft volflikkeren, klapt je download er op een gegeven moment ook netjes uit.
Oftewel; als je veel wilt uploaden zul je er mee moeten leren leven dat je tegelijkertijd niet zoveel kunt downloaden.

Tijd voor een nieuwe sig..