Toon posts:

welke video kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje , ik ben op zoek naar een video kaart van rond de 200 euro .
Nu heb ik zelf al een beetje rond gekeken maar om eerlijk te zijn , ik zou niet weten welke .
Het spel wat ik het meeste speel is American Army , nu met mijn 9200 Asus kaartje merk ik dat het niet goed loopt , en zeer langzaam is .
Ik heb een AsusP4p800 mobo , met een 3,2 intel en 1024 geheugen .
MIschien heeft iemand ook nog een goede 2 hands kaart liggen , dit is ook goed .
Hoop snel wat te horen , groetjes uit Wijchen , Peter .

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:57
Deze is TOP :*)

Verwijderd

wat dacht je van deze

Er staat letterlijk in de FAQ dat je gewoon deze sectie eens door moet gaan kijken om jou keuze te maken...

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:53
dit wordt zeker weten gesloten maar als ik jou was zou ik kijken naar 6600GT (wel AGP) of een 6800LE :)

of idd die 6800GT, wist niet dat ie zo goedkoop was :P

[ Voor 22% gewijzigd door YoshiBignose op 17-09-2005 15:59 ]

Facts don't care about your feelings

Verwijderd

Topicstarter
Hallo . bedankt ragingbull voor je reaktie , hier heb ik wat aan !!!!!
Als ik er verstand van heb , mischien net zo veel als jij , dan ga ik echt niet om advies vragen , dat mag duidelijk zijn .
En we weten het allemaal , er zijn geen domme vragen alleen maar domme antwoorden .
Die technische termen zeggen mij allemaal nix , vraag alleen maar om een goed advies over een kaart , thats alllllllll !!!!

Verwijderd

Ik zou voor de 6800GT 256mb gaan, echt een top kaart waar je nog wel een tijdje mee vooruit kan.
Hij is wel 100 keer sneller dan je 9200.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 16:03:

En we weten het allemaal , er zijn geen domme vragen alleen maar domme antwoorden .
Die technische termen zeggen mij allemaal nix , vraag alleen maar om een goed advies over een kaart , thats alllllllll !!!!
Technische termen

Wel interessant leesvoer lijkt mij. ;) Als je de basis namelijk weet, kun je ook beter de reacties hier beoordelen.

Ook de rest van de FAQ is handig om door te lezen voor je je geld uit gaat geven. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Roamor op 17-09-2005 16:10 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als ik er verstand van heb , mischien net zo veel als jij , dan ga ik echt niet om advies vragen , dat mag duidelijk zijn .
Als iedereen dat nou doet dan wordt het hier een helpdesk.
Daarom staan dit soort dingen in de FAQ

Verwijderd

Topicstarter
Slot kan erop , groetjes .

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Met andere woorden: dit was weer een zinloos topic met iemand die gewoon totáál niet naar de regels kijkt maar gewoon 'zijn unieke vraag' ertussen pl**rt, en vervolgens waarschijnlijk gewoon nooit meer op GoT terug te zien zal zijn.

Kansloze onderneming imho :/

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Op GoT wordt een minimum aan voorkennis annex vooronderzoek verondersteld :). Dat is bij jouw post niet het geval. Wat je als totale niet-kenner kan doen is nog altijd zoeken welke kaarten er te verkrijgen zijn voor 200 euro. Dan kijken hoe die presteren. Daarna selecteer je een kaart die aan je wensen voldoet, en kijk je welke shop in de buurt die aanbiedt voor een deftige prijs. Klaar. En dat allemaal in je uppie :+

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 00:21

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ik zou voor de 6800GT 256mb gaan, echt een top kaart waar je nog wel een tijdje mee vooruit kan.
Hij is wel 100 keer sneller dan je 9200.
nee, 10x zo snel. de topkaarten uit de radeon 9xxx en GeForce FX serie waren 5x zo snel als de budgetmodellen, en de topmodellen GeForce 6 en radeon X 2x zo snel als de topmodelolen van de generatie daarvoor. Maar idd, ga voor die GeForce, don't bother with ati zegt * McGryphon ! maar

[ Voor 2% gewijzigd door McGryphon op 17-09-2005 20:34 . Reden: typo ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

geforce guy schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 20:34:
[...]

nee, 10x zo snel. de topkaarten uit de radeon 9xxx en GeForce FX serie waren 5x zo snel als de budgetmodellen, en de topmodellen GeForce 6 en radeon X 2x zo snel als de topmodelolen van de generatie daarvoor. Maar idd, ga voor die GeForce, don't bother with ati zegt * GoldenSample ! maar
dammmmmmm kan je alleen maar flamen ofzo? ik zie ongeveer alleen maar van dit soort troll/flame posten van jouw :(

maargoed, Peter, de volgende keer moet je zoeken op bijvoorbeeld. thomshardwareguide naar 3Dkaart benchmarken.

overgens is de 6800GT een goede keuze of de X800XT die is her en der voor 260 euro te krijgen, wel boven je budget maar ook een stukje sneller (maar zo blijft het ;))

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

Verwijderd

Voor mensen die er wat minder verstand van hebben - hebben ze het forum van PCM of Computer Totaal uitgevonden.

En als je dan toch GoT als bron wil gebruiken zou je als volgd tewerk kunnen gaan:

- ga bedenken wat je wil met je VGA (Dacht dat deze ook in de FAQ staat)
- kijken naar active topic waarin nieuwe videokaarten bedproken worden.
- Moeilijke termen aan google voeren of sleur ze naar www.computerwoorden.nl
- Ga dan met je berg info vragen in het desbetrefende (<< Spelling?) topic vragen stellen over die videokaart.

En zoals al eerder als iedereen vragen als deze gaat stellen dan loopt de database van GoT erg snel vol. En verder wil ik nog zeggen dat je inderdaad geen domme vraag stelt. Absoluut niet. (serieus bedoeld!!) Je stelt alleen net je vraag op het verkeerde forum ;)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Voortaan dus eerst de faq lezen voor je een topic opent graag :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.