Toon posts:

FSB Frequenties ASUS CUSL2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ASUS raadt aan wanneer je gaat o'klokn de ratio op 133/100/33 te zetten (ipv 133/133) en dan pas de snelheid te kiezen die je wilt draaien. Draait je geheugen in dit geval niet trager?

ThanX!

• Macconner
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-05-2013

Macconner

as if is mathers...

RTFM mem draait dan op 100... *ZUCHT*

Macconner! | speed 733@1007 :)

Verwijderd

Topicstarter
Waarom *ZUCHT*...als ik het had geweten of er voldoende verstand van zou hebben gehad, had ik geen topic gestart. Ik was even vergeten dat er mensen zijn die met zoveel "kennis" geboren worden en niets hoeven te leren.

What the hack is RTFM?

• Macconner
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-05-2013

Macconner

as if is mathers...

Op dinsdag 16 januari 2001 11:53 schreef Hibo het volgende:
Waarom *ZUCHT*...als ik het had geweten of er voldoende verstand van zou hebben gehad, had ik geen topic gestart. Ik was even vergeten dat er mensen zijn die met zoveel "kennis" geboren worden en niets hoeven te leren.

What the hack is RTFM?
Zucht omdat er een Search hierzo zit.. Ik weet niet alles, en WIL ik ook niet ;) .. verders RTFM is = Read The F*cking Manual!. ;)

Verders.. als je het boekje erbij pakt, staat het er in.. wat welke is e.d. Heb zelf ook een CUSL2, en echt ONDUIDELIJK staat het er niet in!.. ongeveer 1 HEEL blad ;)

Macconner! | speed 733@1007 :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom net kijken in de PC (o'klok)wereld en bij Tweakers. Als je er echt geen verstand van hebt, zijn soms ook de manuals lastig. Search moet ik ook nog FF doorkrijgen. Maar je antwoorden zijn in ieder geval duidelijk.

ThanX! anyway