Topic is Dicht, waarom weet ik niet

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04:11

aex351

I am the one

Topicstarter
Ik heb een normale vraag gesteld en dan krijg ik dit als antwoord :
Creepy in "Website Pagina's met Extensie .DO"

En waarom het nou opslot moest is mij een raadsel aangezien ik nu dan ook in diezelfde thread geen verdere mogelijke vragen erover kan stellen.

< dit stukje webruimte is te huur >

Verwijderd

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

creepy@tweakers.net

Je topic is overigens terecht gesloten, ik zie ook niet wat er niet aan te begrijpen valt. Creepy geeft eerst antwoord op je vraag ("do, welke taal is dat?" , "do vindt je terug in Java (J2ee i.cm. struts)") en daarnaast geeft hij duidelijk aan wat er mis is met je topicstart:
Volgende keer iets meer initiatief tonen mag wel want ik kan me niet voorstellen dat je zoiets niet zelf kan vinden..

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2005 13:49 ]

• feej
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 15:55

feej

giraffemeisje

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Even Creepy mailen of messagen dus ;).

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04:11

aex351

I am the one

Topicstarter
Ik wilde graag weten hoe andere mensen hierover denken, vandaar dat ik deze thread had geopent.
edit: als suggestie op dit forum , misschien handig als er een PM feature komt.

[ Voor 32% gewijzigd door aex351 op 17-09-2005 13:49 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

• feej
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 15:55

feej

giraffemeisje

Ik zie er niet echt iets in waarmee je over het beleid kunt discussieren. In de topicstart hier zeg je alleen dat je niet begrijpt waarom het topic is dichtgegaan, en dat kun je het best aan de sluitende mod zelf vragen :).

Bovendien maakt het voor de communicatie toch weinig uit of je hem nu een mailtje/icq stuurt of een PM, tis hetzelfde principe: niet op het forum vragen, maar even persoonlijk aanspreken.

[ Voor 31% gewijzigd door feej op 17-09-2005 13:51 ]

Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

aex351 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 13:48:
Ik wilde graag weten hoe andere mensen hierover denken, vandaar dat ik deze thread had geopent.
Waarom denk je dat Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! er is :?
edit: als suggestie op dit forum , misschien handig als er een PM feature komt.
Zoek eens voor de gein.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Afgezien van het feit dat je hier normaal gesproken even over kan mailen met de moderator (zie voorgaande reacties, sticky in LA), zie ik het probleem niet zo?

Volgens mij heeft Creepy toch duidelijk uitgelegd wat er mis was met het topic? Hij mist je eigen initiatief (heb je wel gezocht? Waar, hoe, welke keywords, waarom hielp dit niet?). Daarnaast helpt ie je ook nog aan het antwoord. :)

Daarom mijn vraag weer: waarom dit topic dan?

edit: ik zie wel dat je zegt dat je niks kon vinden op tweakers, google, maar dat is tegenwoordig een standaard disclaimer voor veel mensen geworden om dan toch een topic te kunnen openen. Ik zeg daarom niet dat je niet hebt gezocht, maar dat kunnen wij natuurlijk niet controleren.

[ Voor 26% gewijzigd door LuNaTiC op 17-09-2005 13:52 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:24

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Daarnaast heb je ook een mailtje van mij ontvangen. Een druk op de reply knop was voldoende geweest om te kunnen vragen waarom je topic dicht zat.

Naast dat de oplossing echt zelf wel te vinden is heeft het topic op zichzelf helemaal niks met programmeren te maken. Met een simpele rewriterule kan je gebruik maken van elke willekeurige extensie voor een script in welke taal dan ook. Welke extensie (.do in dit geval) gebruikt wordt voor iets hoeft helemaal niks te zeggen

[ Voor 4% gewijzigd door Creepy op 17-09-2005 15:58 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

aex351 schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 13:48:
Hoezo? Is daar discussie over mogelijk dan?

"Ik vind dat het iets met Java is."
- "Nee, volgens mij is het gewoon PHP hoor!"
"Nee man!"
* "Is het misschien Perl?"

Op jouw vraag is maar een antwoord (of misschien een paar antwoorden) mogelijk, en over geen van deze antwoorden kan op welke manier dan ook gediscussiëerd worden. Bovendien had je het dus inderdaad makkelijk zelf kunnen uitvinden: desnoods had je de makers van de sites waar je het op hebt gezien even kunnen mailen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:21

Nik

Ik snap het topic niet eens :/

Maargoed, wie ben ik, en waar bemoei ik me nu in godsamaan weer mee :+

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:41

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Het lijkt me ook verstandig als je P&W FAQ - de "quickstart" nog eens door gaat lezen, staat precies in waarom jouw topic niet voldoet ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Euh ja, dit topic in LA is niet zinvol zo :) Het slotje van Creepy is helder, zoniet: dan kan je hem mailen.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.