Draadloze USB Plugin voor router?????

Pagina: 1
Acties:

• GWD
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik heb van de week een laptop gehaald, heel relaxed ding nu hij het weer doet. Alleen ik heb hier een Router zonder draadloze aansluiting. Wel zit er een USB port in die router. Je zou toch denken dat je een draadloze zender daar toch in moet kunnen steken zodat mijn laptop ook draadloos kan internetten. Alleen hoe heet zo'n ding en wat gaat me dat ongeveer kosten... als het bestaat en kan :)

Never really found a place that I call home...

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-02 18:58
Wat voor een router heb je? Doorgaans zijn die USB poorten niet geschikt om een router draadloos te maken, ze worden eerder gebruikt voor webcams, pinters & externe opslag.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dit bedoel je?

http://www.sitecom.nl/pro...p?product_id=306&grp_id=6

sorry, verkeerd gelezen..

[ Voor 21% gewijzigd door Br@m op 17-09-2005 14:33 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

• GWD
Klovan schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:12:
Wat voor een router heb je? Doorgaans zijn die USB poorten niet geschikt om een router draadloos te maken, ze worden eerder gebruikt voor webcams, pinters & externe opslag.
een Edimax router is het, en op de volgende post, nee ik heb een zender nodig geen ontvanger die heb ik al in m'n laptoppie zitten.

Zijn er geen andere manieren om m'n routre draadloos te maken zonder direct een hele nieuwe te hooeven kopen, want ik moet draadloos internet hebben :)

Verwijderd

een Edimax router is het, en op de volgende post, nee ik heb een zender nodig geen ontvanger die heb ik al in m'n laptoppie zitten.
Over het algemeen heb je zowel zender/ontvanger nodig in de laptop als in de router...

Je kun je huidige router houden en een draadloos accesspoint kopen, zoek er maar eens naar.

• GWD
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:33:
[...]

Over het algemeen het je zowel zender/ontvanger nodig in de laptop als in de router...

Je kun je huidige router houden en een draadloos accesspoint kopen, zoek er maar eens naar.
kosta ongeveer? of ja ik ga wel ff zoeken hehe

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

GWD schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:35:
[...]

kosta ongeveer? of ja ik ga wel ff zoeken hehe
2e hands kun je een accesspoint voor een euro of 50 op de kop tikken. Nieuw kosten ze richting de 100 euro.
Het leest trouwens een stuk prettiger als er minder taalfouten in je posts staan.

Hier kon uw advertentie staan

• GWD
Nitroglycerine schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:40:
[...]

2e hands kun je een accesspoint voor een euro of 50 op de kop tikken. Nieuw kosten ze richting de 100 euro.
Het leest trouwens een stuk prettiger als er minder taalfouten in je posts staan.
wijs die taalfouten eens aan dan :), ben ik zeer benieuwd naar

maargoed, een draadloze router kost me dus minder dan een accesspoint, niet echt rendabel dus :)

nog meer oplossingen??

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-12-2025
Nee ik denk dat een toeganspunt of een router met wireless het enige is die je kan helpen. Je kan wel je netwerk delen via een andere PC met een USB plugin maar ja dan moet je computer altijd aan staan en schakel je ook de voordlen van een router uit.

Of misschien kun je wel de router meteen vervangen als je denk dat dat voordeliger is. Heb je ook weer nieuwere hardware die mogelijks langer meegaat en met wat geluk krijg je nog wat geld bij verkoop van de oude.

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:49
koop gewoon zon draadloos routertje
laatst bij dynabyte gehaald voor 25 pleuro, ga je niet kapot aan

CISSP! Drop your encryption keys!

Pagina: 1