Toon posts:

websites met password terugvinden

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na lang gezoek zonder resultaat mijn vraag:

Je hebt een website met interessante inhoud. Daarvoor moet je dokken. Je dokt. Je krijgt een username en een password.
Uiteindelijk na veel interrese vergeet je de site. Je wil op je pc na een tijd kijken welke sites je een username en password hebt ingevoerd. Je weet de url's niet meer: Is dit te achterhalen d.m.v. een of ander programmatje o.i.d.? Dus iets wat je pc scanned voor ingevoerde pass en usernames bij websites met een promt...?

Doe al een hele tijd met deze installatie dus ben wel benieuwd waar pappa allemaal ook alweer heeft uitgehangen de laatste jaren... :P

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 12:45
In firefox kan je dat via options - privacy - view saved passwords bekijken. Volgens mij kan je die ook laten overnemen vanuit IE als je FF installeert en kan je ze zo dus terugvinden. Anders zal je waarschijnijk de registry in moeten duiken.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Misschien handig even te vermelden welk OS, browser je gebruikt.
Of is het in SA altijd per default WinXP + IE :|

Bij mij is het makkelijk:
Edit -> preferences -> privacy-> saved passwords -> view saved passwords.
(firefox op linux) :+

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, sorrie:

Ik gebruik XP + IE inderdaad.
u_nix_we_all schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 13:43:
Bij mij is het makkelijk:
Edit -> preferences -> privacy-> saved passwords -> view saved passwords.
(firefox op linux) :+
Ik ga Firefox maar eens installeren...

Mocht iemand het in IE weten, graag!

Verwijderd

Topicstarter
Na firefox ook geen resultaat.
Hij zegt alles over te hebben genomen, maar dat heeft hij niet.
Alles is leeg...

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:41

Outerspace

Admin General Chat
Als jij er voor hebt betaald, dan heb je ook een afschrift ;)
Kijk eens op je afschriften :)

Wauw, een sig!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 14:41:
Na firefox ook geen resultaat.
Hij zegt alles over te hebben genomen, maar dat heeft hij niet.
Alles is leeg...
Dat neemt 'ie als het goed is dan ook niet zomaar over. Normaliter heb je het ergens op papier of digitaal bewaard na betaling / registratie :P

Anyhow: ik vindt dit een beetje te veel richting het omzeilen van beveiligingen eigenlijk en dat is iets dat op GoT niet de bedoeling is. Daarom sluit ik het topic.

Als je zelf niet weet welke site het is, vraag het aan de degen die heeft betaald en als je dat zelf bent en het bent vergeten: check inderdaad je bankafschriften ;)

Als het een voorzorgsmaatregel is voor jezelf om het later niet te vergeten: je kunt inderdaad Firefox gebruiken (of voor IE zijn er vast specifieke tools/plugins). En/of schrijf het gewoon op een papiertje 8)7

Edit:
Oeh je bent gloednieuw op GoT. Welkom :Y)
Ik heb het gesloten omdat het wast mij betreft te onduidelijk is of je nu misbruik wilt maken van andermans systeem en zo andermans privacy aantasten, of dat het echt voor alleen jezelf is.

Open voor de technische kanten gerust een nieuw topic als je er meer over wilt weten. Maar beveiligingen omzeilen is niet echt netjes ;)

[ Voor 20% gewijzigd door F_J_K op 17-09-2005 15:02 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.