Toon posts:

[Creative SoundBlaster Live! 5.1] Probleem met stereo-geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb onlangs een oude geluidskaart uit m'n oude pc gehaald en in m'n nieuwe gezet omdat ik de gameport nodig had. Nou is mijn probleem dat ik nu geen stereogeluid meer heb (ik weet dit omdat ik een liedje op m'n pc heb staan waar bij je normaal in de linker box het geluid van de drum hoor en in de rechter het geluid van de gitaar, en nu hoor ik alleen nog maar de drum, ik heb dus zeg maar 2 linker boxen). Ik heb al geprobeerd de laatste drivers te downloaden, maar er waren geen nieuwere dan die ik al had. Kan iemand mij helpen?

• cool_zero
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-10-2022
Het je de jackplug wel goed in de geluidskaart zitten en heb je de front speakers wel in de frontaansluiting? Staan er geen creative effecten aan? En als je bij winamp of zoiets de balance van links naar rechts beweegt werkt dat dan wel goed?

Verwijderd

Topicstarter
O, wat dom :P Ik dacht van: ik kijk ff of alle plugjes in de goede opening zitten, zie ik opeens dat de plug van de luidsprekers maar half in de geluidskaart zit. Komt vast omdat ik bij het stofzuigen ff de kast wat naar voren heb gezet om erachter te kunnen komen, is ie d'r toen vast uitgegleden....... ghehe.....

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-02 08:25

McGryphon

Veul vrouwkes!

koning! nou niet echt maar voor zulke domheid moet je respect hebben (8> no offence natuurlijk...

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!