Toon posts:

Microsoft Office Keyboard (RT9450)

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje met bovenstaand toetsenbord; nergens kan ik hier een fatsoenlijke driver voor vinden. Zelfs bij microsoft.com (sectie hardware) schijnen ze het toetsenbord niet meer te kennen. Ook zoeken via google levert niets op.
In Windows wordt hij standaard niet goed herkend. Iemand hier wel een goede driver voor dit toetsenbord?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:03

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

al gekeken op www.driverguide.com :P?
user = drivers of driver
pass = all
(en trek je niks aan van die "verlopen"-melding :D)

[ Voor 56% gewijzigd door AW_Bos op 17-09-2005 10:02 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:58

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 10:01:
Ik heb een probleempje met bovenstaand toetsenbord; nergens kan ik hier een fatsoenlijke driver voor vinden. Zelfs bij microsoft.com (sectie hardware) schijnen ze het toetsenbord niet meer te kennen. Ook zoeken via google levert niets op.
In Windows wordt hij standaard niet goed herkend. Iemand hier wel een goede driver voor dit toetsenbord?
Gewoon de laatste versie van Intellitype Pro (5.2?) downloaden, die bevat ondersteuning voor alle MS keyboard, ook de Office (ik kan hem hier ook selecteren).

Nederlands is makkelijker als je denkt

Verwijderd

Topicstarter
VisaRider schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 10:14:
[...]

Gewoon de laatste versie van Intellitype Pro (5.2?) downloaden, die bevat ondersteuning voor alle MS keyboard, ook de Office (ik kan hem hier ook selecteren).
Heb ik geprobeerd, maar dat office keyboard staat er bij mij NIET tussen, kijk maar:

Afbeeldingslocatie: http://www.stroek.com/keyb.jpg

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:58

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 10:23:
[...]

Heb ik geprobeerd, maar dat office keyboard staat er bij mij NIET tussen, kijk maar:

[afbeelding]
Strange :-). Ik heb hier versie 5.0 liggen en daar zit ie wel in. Even geen plaatje. Hier kun je hem downloaden.

[ Voor 18% gewijzigd door SeatRider op 17-09-2005 10:47 ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

Verwijderd

Topicstarter
Erg raar inderdaad, maar met versie 5.0 doet ie het wel! Thanks :)
Pagina: 1