Ik heb hier thuis een server staan met windows 2000 server erop geinstalleerd, maar nu met roaming profiles wil ik graag de boel voor bepaalde users dichtimmeren. Als ik via start -> uitvoeren -> gpedit.msc de boel ga beveiligen geldt het voor alle accounts, inclusief de administrator. Wie kan me vertellen hoe ik de boel dicht kan timmeren voor bepaalde users?
Lees een boek. Dit is echt basic Windows 2000/AD kennis.
Welk boek moet ik dan erbij pakken? Blijkbaar weet je het wel, dan is het toch een kleine moeite om dat even hier te tikken?
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2005 23:19 ]
Ik betwijfel het. Ik denk dat je er veel meer aan hebt als je het zelf leert. Ik spreek uit ervaring. Verdiep je bijvoorbeeld eens in OU's en GPO's en verken Active Directory Users and Computers eens een beetje.. (Google, Technet, etc.)Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 23:17:
Welk boek? En leg nou maar gewoon uit wat ik moet doen, daar heb ik veel meer aan
Verwijderd
Maak een apparte OU aan en flikker daar betreffende gebruikers in. Vervolgens policy op die OU zetten.
Beetje veel basic.....
Beetje veel basic.....
Verwijderd
Zie Jazzy's antwoord. We verwachten hier toch echt wel eigen inzet van je en dat zou je zo langzamerhand moeten weten
Voorkauwen doen we niet aan. Daarom sluit ik dit topic ook.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()