Toon posts:

drivers update Geforce 2 GTS ?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb net het spel call of duty geinstalleer, maar nu geeft ie als ik hem opstart een foutemelding dat de openGL niet goed is , dat ik de dirver moet updaten.. nou ik kan hem dus nergens vinden en op www.geforce.com staat ook niet de goede.. dan geeft ie aan dat ie niet compitabel is met mijn hardware..

wie kan me even helepen alvast bedankt.. ik zal wel in de verkeerde forum zitten zoals normaal !

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
www.nvidia.com ?
Verder zou ik even op de ftp van nvidia kijken naar de 23.11 driver, die schjnt een van de snelste te zijn op de GF2 serie.

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

Verwijderd

Topicstarter
SlinkingAnt schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 22:53:
www.nvidia.com ?
Verder zou ik even op de ftp van nvidia kijken naar de 23.11 driver, die schjnt een van de snelste te zijn op de GF2 serie.
hoe ga ik naar de ftp van nvidia ? sorry maar ben best een noob in deze dingen..

Verwijderd

Dan ben je hier niet op de juiste plaats ben ik bang. We verwachten van iedereen dat ze in het bezit zijn van basiskennis. Het downloaden en installeren van een driver valt daar onder.

Voor hulp bij 'eenvoudige' kwesties kun je terecht bij fora zoals BeginnersWeb

Dit topic is gesloten.