Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[SAV Corp v9] Hoe antivirus repair wizard uitschakelen?

Pagina: 1
Acties:

• Bolleke
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-10 12:10
Ik gebruik SAV Corp v9 als virusscanner. Als er nieuwe virusdefinities zijn binnengehaald start automatisch de "Symantec AntiVirus Repair Wizard" op (omdat er enkele besmette files in "quarantine" staan) met de vraag of er een poging ondernomen moet worden om deze mbv de nieuwe definities op te schonen.

Hoe kan ik deze actie uitzetten??

[Ik kan elke keer de quarantine leeg maken, maar dat is niet wat ik bedoel; ik wil gewoon de functie uitzetten]

Verwijderd

heb je al op de site van symantec gekeken of in de help? er zal vast wel een optie in het programma zitten om dit uit te zetten....

• Bolleke
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-10 12:10
Ik heb uiteraard de meest voor de hand liggende documentatie er op nageslagen.
In de help file staat alleen dat er een Repair Wizard is, en hoe die werkt (maar niet hoe je 'm moet uitschakelen), op de Symantec website staat veel, maar niet het antwoord op mijn vraag (erg onoverzichtelijke site trouwens...), google vindt weliswaar eenzelfde vraag in een ander forum, maar geen antwoord anders dan de quarantine leeghouden, en voor de handleiding geldt hetzelfde als voor de help file.

Vandaar de poging hier op Tweakers. :)

Dit "probleem" is trouwens geen halszaak, alleen wat irritant vandaar dat ik er van af wil.

[ Voor 9% gewijzigd door Bolleke op 17-09-2005 00:00 ]