Toon posts:

Duron 700 vs Duron 800

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik beter mijn geld in steken? Kan je met een 800 betere OC resultaten behalen? Ik wil een Fop 38 cooler nemen.

Verwijderd

Topicstarter
En een MSI K7T pro 2(a) of een Abit KT7-Raid?

Verwijderd

Topicstarter
Iemand????????

Verwijderd

Sjeez doe es rustig man! :(

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 13:30

WiD

kijk een keer op anandtech of search...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 januari 2001 10:26 schreef eXistence het volgende:
Sjeez doe es rustig man! :(
Sorry, weinig tijd en ik heb partiële exames:(.

Verwijderd

Nou omdat je je excuses aanbied zal ik je proberen te helpen...

Ik denk dat je het verschil tussen een duron 700 en 800 niet veel van zal merken, maar het verschilt maar een paar tientjes ofzo dus waarom niet een 800!

En dat msi bordje heb ik ook is lekker stabiel alleen lukt het mij niet om hem te oc'en, maar dat zal wel aan mij liggen.

Ik heb dus de msi met een duron 800 en ben er zeer tevreden over!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb je post gelezen, en ook de link. Ik denk dat je gewoon pech hebt:'( , probeer het te ruilen, ofzo.
Maar heeft er al iemand ervaring met MSI K7T Turbo-R, en waar koop je die? Want die ondersteunt een FSB van 266 mhz, de volgende generatie AMD CPU's>:)

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Maar heeft er al iemand ervaring met MSI K7T Turbo-R, en waar koop je die?
/*MSX Freak mode
Huh Turbo-R??? Dat is toch een 28.6MHz MSX
*/MSX Freak mode

• FlipFlap
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-08 22:09

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Relaaaaax. :)
Op dinsdag 16 januari 2001 10:05 schreef Subwoofer het volgende:En een MSI K7T pro 2(a) of een Abit KT7-Raid?
Vergeet niet de Abit KT7A-RAID. Gisteren nog voorbij gekomen op T.net. Kweenie hoeveel haast je hebt, maar een erg aardig alternatief!

Overigens weet ik niet of de 800's van een andere produktielijn komt als de 700's. Wel eens gehoord dat het feitenlijk dezelfde processoren zijn, maar dan moet je maar eens rondzoeken of wachten tot iemand anders reageert.

ff niets

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat ook gehoord, alleen worden de 800 minder snel warm dan een een 700.
En neen, ik heb geen haast. Maar ik heb partiële exames :(:(:( en dus ik heb iets nodig om naar uit te kijken. Trouwens, zo'n Abit kost veel meer, al was het maar omdat ik dan nog een soundcard nodig heb.
Bedankt voor de link.

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
tja goeie vraag

misschien kan je met een 600 %ueel een beter resultaat halen maar met een 800 meer kans om boven de 1 ghz te komen

maar er zijn ook wel 600's die boven de 1 ghz komen, kwestie van mzzl

Audi A8 W12 6.0

• FlipFlap
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-08 22:09

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Op dinsdag 16 januari 2001 19:47 schreef Subwoofer het volgende:
Ik heb dat ook gehoord, alleen worden de 800 minder snel warm dan een een 700.
Als de 700 en de 800 dezelfde core hebben, zou er dus geen verschil in temperatuur mogen zitten als je ze allebei op b.v. 9*100 laat draaien. Dan geldt alleen nog de kwaliteitsmarge van het produktieproces.

Worden de betere processoren van een produktiebatch nu verkocht als 800/850, dan hebbie meer kans op hogere snelheden bij een 800. En het prijsverschil volgens de pricewatch van T.net blijft hangen op NLG 72. Voor dat geld zou ik denk ik de 800 nemen.

Succes ;)

ff niets

Pagina: 1